דף הבית » איך להוריד למחשב » כיצד להוריד Fortnite למחשב Windows 7

כיצד להוריד Fortnite למחשב Windows 7

כיצד להוריד Fortnite למחשב Windows 7

כיצד להוריד Fortnite למחשב Windows 7

מה זה Fortnite?

Fortnite הוא משחק וידאו מקוון שפותח על ידי Epic Games ויצא בשנת 2017. הוא זמין בשלוש גרסאות מצב משחק נפרדות שחולקות את אותו משחק כללי ומנוע משחק: Fortnite: Save the World, משחק היריות-הישרדות שיתופי עד ארבעה שחקנים להילחם ביצורים דמויי זומבים ולהגן על חפצים באמצעות ביצורים שהם יכולים לבנות; Fortnite Battle Royale, משחק קרב רויאל חינם למשחק שבו עד 100 שחקנים נלחמים כדי להיות האדם האחרון שעומד; ו-Fortnite Creative, שבו ניתן לשחקנים חופש מוחלט ליצור עולמות וזירות קרב.

כיצד להוריד Fortnite למחשב Windows 7

אם אתה מחפש לשחק Fortnite במחשב האישי שלך, תצטרך להוריד את המשחק. להלן מדריך שלב אחר שלב כיצד לעשות זאת:

שלב 1: הורד את ה-Epic Games Launcher

הצעד הראשון הוא הורדת ה-Epic Games Launcher. זוהי התוכנית שתאפשר לך להוריד ולהתקין את Fortnite במחשב האישי שלך. אתה יכול למצוא את ה-Epic Games Launcher באתר Epic Games.

שלב 2: צור חשבון Epic Games

לאחר שהורדת את Epic Games Launcher, תצטרך ליצור חשבון Epic Games. זה יאפשר לך לגשת למשחק ולכל התכונות שלו. אתה יכול ליצור חשבון על ידי לחיצה על כפתור "הירשם" ב-Epic Games Launcher.

שלב 3: הורד את Fortnite

לאחר שיצרת חשבון Epic Games, תוכל להוריד את Fortnite. כדי לעשות זאת, פתח את ה-Epic Games Launcher ולחץ על הכרטיסייה "Library". משם, אתה יכול לחפש את Fortnite וללחוץ על כפתור "הורד".

שלב 4: התקן את Fortnite

לאחר שהורדת את Fortnite, תצטרך להתקין אותו. כדי לעשות זאת, פתח את ה-Epic Games Launcher ולחץ על הכרטיסייה "Library". משם, אתה יכול ללחוץ על כפתור "התקן" ליד Fortnite.

שלב 5: הפעל את Fortnite

לאחר שהתקנת את Fortnite, תוכל להפעיל את המשחק. כדי לעשות זאת, פתח את ה-Epic Games Launcher ולחץ על הכרטיסייה "Library". משם, אתה יכול ללחוץ על כפתור "הפעל" ליד Fortnite.

השוואה מהירה

מצב משחק תיאור
להציל את העולם משחק יריות-הישרדות שיתופי עבור עד ארבעה שחקנים כדי להדוף יצורים דמויי זומבים ולהגן על עצמים באמצעות ביצורים שהם יכולים לבנות
באטל רויאל משחק קרב רויאל חינם למשחק שבו עד 100 שחקנים נלחמים כדי להיות האדם האחרון שעומד
יְצִירָתִי לשחקנים ניתן חופש מוחלט ליצור עולמות וזירות קרב

שאלות ותשובות

ש: האם Fortnite ניתן לשחק בחינם?

ת: כן, Fortnite ניתן לשחק בחינם. מצבי Battle Royale ו-Creative הם בחינם, בעוד שמצב Save the World זמין כמשחק גישה מוקדמת בתשלום.

ש: האם Fortnite זמין במחשב?

ת: כן, Fortnite זמין במחשב. אתה יכול להוריד את המשחק בחינם מ-Epic Games Launcher.

ש: האם Fortnite זמין ב-Mac?

ת: כן, Fortnite זמין ב-Mac. אתה יכול להוריד את המשחק בחינם מ-Epic Games Launcher.

ש: האם Fortnite זמין ב-Xbox?

ת: כן, Fortnite זמין ב-Xbox. אתה יכול להוריד את המשחק בחינם מחנות Microsoft.

סיכום

Fortnite הוא משחק וידאו מקוון פופולרי להפליא שפותח על ידי Epic Games. הוא זמין בשלוש גרסאות מצב משחק נפרדות שחולקות את אותו משחק כללי ומנוע משחק. כדי לשחק ב-Fortnite במחשב האישי שלך, תצטרך להוריד את המשחק. ניתן לעשות זאת על ידי הורדת ה-Epic Games Launcher, יצירת חשבון Epic Games, הורדת Fortnite והתקנה והשקה של המשחק. Fortnite ניתן לשחק בחינם, והוא זמין ב-PC, Mac ו-Xbox.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן