דף הבית » איך להוריד למחשב » כיצד להוריד Fortnite למחשב Windows 10

כיצד להוריד Fortnite למחשב Windows 10

כיצד להוריד Fortnite למחשב Windows 10

מה זה Fortnite?

Fortnite הוא משחק וידאו מקוון שפותח על ידי Epic Games ויצא בשנת 2017. הוא זמין בשלוש גרסאות מצב משחק נפרדות שחולקות אחרת את אותו משחק כללי ומנוע משחק: Fortnite: Save the World, משחק יריות-הישרדות שיתופי עד ארבעה שחקנים להילחם ביצורים דמויי זומבים ולהגן על חפצים באמצעות ביצורים שהם יכולים לבנות; Fortnite Battle Royale, משחק קרב רויאל חינם למשחק שבו עד 100 שחקנים נלחמים כדי להיות האדם האחרון שעומד; ו-Fortnite Creative, שבו ניתן לשחקנים חופש מוחלט ליצור עולמות וזירות קרב.

דרישות מערכת עבור Fortnite

לפני שתוכל להוריד את Fortnite למחשב Windows 10, תצטרך לוודא שהמחשב שלך עומד בדרישות המערכת המינימליות. הדרישות הן כדלקמן:

  • מערכת הפעלה: Windows 7/8/10 64 סיביות
  • מעבד: Core i3 2.4 GHz
  • זיכרון: 4GB RAM
  • גרפיקה: Intel HD 4000
  • אחסון: 16 ג'יגה-בייט מקום פנוי

כיצד להוריד Fortnite למחשב Windows 10

שלב 1: הורד את ה-Epic Games Launcher

הצעד הראשון להורדת Fortnite למחשב Windows 10 הוא הורדת ה-Epic Games Launcher. זהו המשגר הרשמי של Fortnite וכותרי Epic Games אחרים. אתה יכול להוריד את ה-Epic Games Launcher מאתר Epic Games.

שלב 2: צור חשבון Epic Games

לאחר שהורדת את Epic Games Launcher, תצטרך ליצור חשבון Epic Games. אתה יכול לעשות זאת על ידי לחיצה על כפתור "הירשם" במפעיל. תצטרך לספק את כתובת הדוא"ל שלך, סיסמה ומידע בסיסי אחר.

שלב 3: הורד את Fortnite

לאחר שיצרת את חשבון Epic Games שלך, תוכל להוריד את Fortnite למחשב Windows 10. כדי לעשות זאת, פתח את ה-Epic Games Launcher ולחץ על הכרטיסייה "Fortnite". לאחר מכן, לחץ על כפתור "התקן" כדי להתחיל בתהליך ההורדה.

שלב 4: התקן את Fortnite

לאחר השלמת ההורדה, תוכל להתקין את Fortnite למחשב Windows 10. לשם כך, פתח את ה-Epic Games Launcher ולחץ על הכרטיסייה "Fortnite". לאחר מכן, לחץ על כפתור "התקן" כדי להתחיל בתהליך ההתקנה.

שלב 5: שחק Fortnite

לאחר השלמת ההתקנה, אתה יכול לשחק Fortnite למחשב Windows 10. לשם כך, פתח את Epic Games Launcher ולחץ על הכרטיסייה "Fortnite". לאחר מכן, לחץ על כפתור "הפעל" כדי להפעיל את המשחק.

שאלות ותשובות

ש: מהי דרישת המערכת המינימלית עבור Fortnite?

ת: דרישת המערכת המינימלית עבור Fortnite היא מערכת הפעלה של Windows 7/8/10 64 סיביות, מעבד של Core i3 2.4 GHz, 4 GB RAM, גרפיקה Intel HD 4000 ו-16 GB שטח פנוי.

ש: האם Fortnite ניתן לשחק בחינם?

ת: כן, Fortnite ניתן לשחק בחינם. מצב ה-Battle Royale ניתן לשחק בחינם, בעוד שמצב Save the World הוא משחק בתשלום.

ש: האם Fortnite זמין בפלטפורמות אחרות?

ת: כן, Fortnite זמין בפלטפורמות אחרות כגון PlayStation 4, Xbox One, Nintendo Switch, iOS ואנדרואיד.

סיכום

Fortnite הוא משחק וידאו מקוון שפותח על ידי Epic Games ויצא בשנת 2017. הוא זמין בשלוש גרסאות מצב משחק נפרדות שאחרות חולקות את אותו משחק כללי ומנוע משחק. כדי להוריד את Fortnite למחשב Windows 10, תצטרך לוודא שהמחשב שלך עומד בדרישות המערכת המינימליות. הצעד הראשון להורדת Fortnite למחשב Windows 10 הוא הורדת ה-Epic Games Launcher. לאחר שהורדת את Epic Games Launcher, תצטרך ליצור חשבון Epic Games. לאחר שיצרת את חשבון Epic Games שלך, תוכל להוריד את Fortnite למחשב Windows 10. לאחר השלמת ההורדה, תוכל להתקין את Fortnite למחשב Windows 10. לאחר השלמת ההתקנה, תוכל לשחק ב-Fortnite למחשב Windows 10.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן