דף הבית » איך להוריד למחשב » כיצד להוריד Fortnite בחינם למחשב

כיצד להוריד Fortnite בחינם למחשב

כיצד להוריד Fortnite בחינם למחשב

מה זה Fortnite?

Fortnite הוא משחק וידאו מקוון שפותח על ידי Epic Games ויצא בשנת 2017. הוא זמין בשלוש גרסאות מצב משחק נפרדות שחולקות אחרת את אותו משחק כללי ומנוע משחק: Fortnite: Save the World, משחק יריות-הישרדות שיתופי עד ארבעה שחקנים להילחם ביצורים דמויי זומבים ולהגן על חפצים באמצעות ביצורים שהם יכולים לבנות; Fortnite Battle Royale, משחק קרב רויאל חינם למשחק שבו עד 100 שחקנים נלחמים כדי להיות האדם האחרון שעומד; ו-Fortnite Creative, שבו ניתן לשחקנים חופש מוחלט ליצור עולמות וזירות קרב.

כיצד להוריד Fortnite בחינם למחשב

אם אתה רוצה לשחק Fortnite במחשב האישי שלך, אתה יכול להוריד אותו בחינם. כך:

שלב 1: הורד את ה-Epic Games Launcher

הצעד הראשון הוא הורדת ה-Epic Games Launcher. זו התוכנית שבה תשתמש כדי להוריד ולשחק בפורטנייט. אתה יכול להוריד את Epic Games Launcher בחינם מאתר Epic Games.

שלב 2: צור חשבון Epic Games

לאחר שהורדת את Epic Games Launcher, תצטרך ליצור חשבון Epic Games. זה יאפשר לך לגשת למשחק Fortnite ולכל התכונות שלו. אתה יכול ליצור חשבון Epic Games בחינם.

שלב 3: הורד את Fortnite

לאחר שיצרת חשבון Epic Games, תוכל להוריד את Fortnite בחינם. כדי לעשות זאת, פשוט פתח את ה-Epic Games Launcher ולחץ על הכרטיסייה "Fortnite". משם, אתה יכול לבחור את הגרסה של Fortnite שאתה רוצה להוריד.

השוואה מהירה

מצב משחק תיאור
להציל את העולם משחק יריות-הישרדות שיתופי עבור עד ארבעה שחקנים כדי להילחם ביצורים דמויי זומבים ולהגן על עצמים באמצעות ביצורים שהם יכולים לבנות.
באטל רויאל משחק קרב רויאל חינם למשחק שבו עד 100 שחקנים נלחמים כדי להיות האדם האחרון שעומד.
יְצִירָתִי לשחקנים ניתן חופש מוחלט ליצור עולמות וזירות קרב.

סיכום

לסיכום, הורדת Fortnite בחינם למחשב היא קלה. כל מה שאתה צריך לעשות הוא להוריד את Epic Games Launcher, ליצור חשבון Epic Games ולאחר מכן להוריד את הגרסה של Fortnite שאתה רוצה לשחק. למידע נוסף על איך להתחיל עם Fortnite, עיין בסרטון YouTube זה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן