דף הבית » איך להוריד למחשב » כיצד להוריד Fortnite למחשב ב-Windows

כיצד להוריד Fortnite למחשב ב-Windows

כיצד להוריד Fortnite למחשב ב-Windows

מה זה Fortnite?

Fortnite הוא משחק וידאו מקוון שפותח על ידי Epic Games ויצא בשנת 2017. הוא זמין בשלוש גרסאות מצב משחק נפרדות שחולקות אחרת את אותו משחק כללי ומנוע משחק: Fortnite: Save the World, משחק יריות-הישרדות שיתופי עד ארבעה שחקנים להילחם ביצורים דמויי זומבים ולהגן על חפצים באמצעות ביצורים שהם יכולים לבנות; Fortnite Battle Royale, משחק קרב רויאל חינם למשחק שבו עד 100 שחקנים נלחמים כדי להיות האדם האחרון שעומד; ו-Fortnite Creative, שבו ניתן לשחקנים חופש מוחלט ליצור עולמות וזירות קרב.

כיצד להוריד Fortnite למחשב ב-Windows

אם אתה מחפש לשחק Fortnite במחשב האישי שלך, תצטרך להוריד את המשחק מאתר Epic Games. להלן מדריך שלב אחר שלב כיצד לעשות זאת:

שלב 1: הורד את ה-Epic Games Launcher

הצעד הראשון הוא הורדת ה-Epic Games Launcher. זוהי אפליקציה חינמית שתאפשר לך להוריד ולהתקין את Fortnite במחשב האישי שלך. כדי להוריד את ה-Epic Games Launcher, עבור אל אתר Epic Games ולחץ על כפתור "הורד עכשיו".

שלב 2: התקן את ה-Epic Games Launcher

לאחר השלמת ההורדה, לחץ פעמיים על קובץ ההתקנה כדי להתחיל בתהליך ההתקנה. פעל לפי ההוראות שעל המסך כדי להשלים את ההתקנה.

שלב 3: היכנס ל-Epic Games Launcher

לאחר התקנת ה-Epic Games Launcher, תצטרך להתחבר עם חשבון Epic Games שלך. אם אין לך חשבון Epic Games, אתה יכול ליצור אחד בחינם.

שלב 4: הורד את Fortnite

לאחר שנכנסת, תועבר לדף הבית של Epic Games Launcher. מכאן, אתה יכול לחפש את Fortnite וללחוץ על כפתור "התקן" כדי להתחיל בהורדה.

שלב 5: התקן את Fortnite

לאחר השלמת ההורדה, תתבקש להתקין את Fortnite. פעל לפי ההוראות שעל המסך כדי להשלים את ההתקנה.

שלב 6: שחק Fortnite

לאחר השלמת ההתקנה, אתה תהיה מוכן לשחק Fortnite. כדי להפעיל את המשחק, פשוט לחץ על כפתור "הפעל" ב-Epic Games Launcher. זהו זה! עכשיו אתה מוכן לשחק Fortnite במחשב האישי שלך. כדי להפיק את המרב מהמשחק, אתה יכול לצפות במדריכים ב- YouTube כדי ללמוד טיפים וטריקים.

סיכום

הורדה והתקנה של Fortnite למחשב ב-Windows היא תהליך פשוט. כל מה שאתה צריך לעשות הוא להוריד את ה-Epic Games Launcher, להיכנס עם חשבון Epic Games שלך, לחפש Fortnite ולחץ על כפתור "התקן". לאחר השלמת ההתקנה, אתה תהיה מוכן לשחק Fortnite במחשב האישי שלך. בהצלחה ותהנה!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן