דף הבית » איך להוריד למחשב » כיצד להוריד Fortnite למחשב בחינם

כיצד להוריד Fortnite למחשב בחינם

כיצד להוריד Fortnite למחשב בחינם

מה זה Fortnite?

Fortnite הוא משחק וידאו מקוון שפותח על ידי Epic Games ויצא בשנת 2017. הוא זמין בשלוש גרסאות מצב משחק נפרדות שחולקות את אותו משחק כללי ומנוע משחק: Fortnite: Save the World, משחק היריות-הישרדות שיתופי עד ארבעה שחקנים להילחם ביצורים דמויי זומבים ולהגן על חפצים באמצעות ביצורים שהם יכולים לבנות; Fortnite Battle Royale, משחק קרב רויאל חינם למשחק שבו עד 100 שחקנים נלחמים כדי להיות האדם האחרון שעומד; ו-Fortnite Creative, שבו ניתן לשחקנים חופש מוחלט ליצור עולמות וזירות קרב.

כיצד להוריד Fortnite למחשב בחינם

אם אתה מחפש לשחק Fortnite במחשב האישי שלך, תצטרך להוריד את המשחק מאתר Epic Games. הנה איך לעשות את זה:

שלב 1: צור חשבון Epic Games

הצעד הראשון להורדת Fortnite הוא יצירת חשבון Epic Games. אתה יכול לעשות זאת על ידי ביקור באתר Epic Games ולחיצה על כפתור "הירשם". תצטרך לספק את כתובת הדוא"ל שלך, שם משתמש וסיסמה.

שלב 2: הורד את ה-Epic Games Launcher

לאחר שיצרת חשבון Epic Games, תצטרך להוריד את Epic Games Launcher. זוהי אפליקציה חינמית שתאפשר לכם להוריד ולשחק בפורטנייט. כדי להוריד את המשגר, בקר באתר Epic Games ולחץ על כפתור "הורד".

שלב 3: התקן את ה-Epic Games Launcher

לאחר שהורדת את Epic Games Launcher, תצטרך להתקין אותו. כדי לעשות זאת, לחץ פעמיים על הקובץ שהורד ופעל לפי ההוראות שעל המסך. לאחר השלמת ההתקנה, תוכל להפעיל את ה-Epic Games Launcher.

שלב 4: היכנס ל-Epic Games Launcher

לאחר התקנת ה-Epic Games Launcher, תצטרך להתחבר עם חשבון Epic Games שלך. כדי לעשות זאת, לחץ על כפתור "היכנס" והזן את שם המשתמש והסיסמה שלך.

שלב 5: הורד את Fortnite

לאחר שנכנסת ל-Epic Games Launcher, תוכל להוריד את Fortnite. כדי לעשות זאת, לחץ על הכרטיסייה "Fortnite" ולאחר מכן לחץ על כפתור "התקן". המשחק יתחיל להוריד ולאחר שהוא יסתיים, תוכל להפעיל אותו ולהתחיל לשחק.

דעה אישית

Fortnite הוא משחק פופולרי להפליא וקל להבין מדוע. זה בחינם לשחק, זה מאוד כיף, וקל להיכנס אליו. בנוסף, עם התוספת של מצב Creative, יש משהו לכולם. אם אתה מחפש משחק נהדר לשחק במחשב שלך, Fortnite בהחלט שווה בדיקה.

סיכום

Fortnite הוא משחק וידאו מקוון שפותח על ידי Epic Games ויצא בשנת 2017. הוא זמין להורדה בחינם מאתר Epic Games. כדי לעשות זאת, תצטרך ליצור חשבון Epic Games, להוריד את Epic Games Launcher, להתקין אותו, להתחבר ואז להוריד את Fortnite. לאחר הורדת המשחק, תוכל להפעיל אותו ולהתחיל לשחק. Fortnite הוא משחק נהדר וקל להבין מדוע הוא כל כך פופולרי.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן