דף הבית » איך להוריד למחשב » כיצד להוריד את Rocket League למחשב בחינם

כיצד להוריד את Rocket League למחשב בחינם

כיצד להוריד את Rocket League למחשב בחינם

מהי Rocket League?

Rocket League הוא משחק וידאו כדורגל לכלי רכב שפותח ופורסם על ידי Psyonix. הוא שוחרר עבור Microsoft Windows ו-PlayStation 4 ביולי 2015, כאשר יציאות עבור Xbox One, macOS, Linux ו-Nintendo Switch ישוחררו מאוחר יותר. המשחק הוא המשך ל-Supersonic Acrobatic Rocket-Powered Battle-Cars של Psyonix, משחק וידאו משנת 2008 עבור הפלייסטיישן 3. ל-Rocket League יש שחקן אחד עד ארבעה שחקנים המוקצה לכל אחת משתי הקבוצות, תוך שימוש בכלי רכב מונעי רקטות כדי לפגוע בכדור לתוך שער היריב שלהם וצבור נקודות במהלך המשחק. המשחק כולל מצבים לשחקן יחיד ומרובה משתתפים שניתן לשחק גם מקומי וגם מקוון, כולל משחק בין פלטפורמות בין גרסאות ה-PlayStation 4 ו-Microsoft Windows, כמו גם משחק צולב בין גרסאות Xbox One, Switch ו-Windows.

כיצד להוריד את Rocket League למחשב בחינם

אם אתה מחפש לשחק Rocket League במחשב האישי שלך, תצטרך להוריד את המשחק. למרבה המזל, ישנן מספר דרכים לעשות זאת בחינם. להלן מדריך שלב אחר שלב להורדת Rocket League למחשב בחינם:

שלב 1: הורד את ה-Epic Games Launcher

הצעד הראשון להורדת Rocket League למחשב בחינם הוא הורדת ה-Epic Games Launcher. זוהי אפליקציה חינמית שתוכל להוריד מאתר Epic Games. לאחר שהורדת והתקנת את ה-Epic Games Launcher, תוכל לגשת לחנות Epic Games.

שלב 2: היכנס לחנות Epic Games

לאחר שהורדת והתקנת את ה-Epic Games Launcher, תצטרך להיכנס לחנות Epic Games. אתה יכול לעשות זאת על ידי הזנת פרטי חשבון Epic Games שלך. אם אין לך חשבון Epic Games, אתה יכול ליצור אחד בחינם.

שלב 3: חפש את Rocket League

לאחר שנכנסת לחנות Epic Games, תוכל לחפש את Rocket League. אתה יכול לעשות זאת על ידי הקלדת "Rocket League" בשורת החיפוש בראש העמוד. זה יציג רשימה של תוצאות, כולל עמוד המשחקים של Rocket League.

שלב 4: הורד את Rocket League

לאחר שמצאת את דף המשחק של Rocket League, תוכל ללחוץ על כפתור "קבל" כדי להתחיל בתהליך ההורדה. פעולה זו תוריד את המשחק למחשב שלך, ואתה תהיה מוכן להתחיל לשחק.

השוואה מהירה

פּלַטפוֹרמָה מחיר
PC חינם
פלייסטיישן 4 $19.99
Xbox אחד $19.99
Nintendo Switch $19.99

שאלות ותשובות

ש: האם Rocket League זמין במכשירים ניידים?

ת: לא, Rocket League לא זמין במכשירים ניידים. זה זמין רק למחשב, PlayStation 4, Xbox One ו-Nintendo Switch.

ש: האם יש דרך לשחק Rocket League בחינם?

ת: כן, אתה יכול להוריד את Rocket League למחשב בחינם באמצעות ה-Epic Games Launcher.

ש: האם יש דרך לשחק Rocket League עם חברים?

ת: כן, אתה יכול לשחק Rocket League עם חברים גם מקומית וגם באינטרנט. אתה יכול גם לשחק בפלטפורמות שונות עם חברים בפלטפורמות שונות.

סיכום

Rocket League הוא משחק וידאו פופולרי של כדורגל לכלי רכב שזמין למחשב, פלייסטיישן 4, Xbox One ו-Nintendo Switch. אתה יכול להוריד את Rocket League למחשב בחינם באמצעות ה-Epic Games Launcher. לאחר שהורדת את המשחק, תוכל לשחק עם חברים הן מקומית והן מקוונת, כמו גם בפלטפורמות שונות עם חברים בפלטפורמות שונות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן