דף הבית » איך להוריד למחשב » כיצד להוריד Fortnite למחשב

כיצד להוריד Fortnite למחשב

כיצד להוריד Fortnite למחשב

מה זה Fortnite?

Fortnite הוא משחק וידאו מקוון שפותח על ידי Epic Games ויצא בשנת 2017. הוא זמין בשלוש גרסאות מצב משחק נפרדות שחולקות את אותו משחק כללי ומנוע משחק: Fortnite: Save the World, משחק היריות-הישרדות שיתופי עד ארבעה שחקנים להילחם ביצורים דמויי זומבים ולהגן על חפצים באמצעות ביצורים שהם יכולים לבנות; Fortnite Battle Royale, משחק קרב רויאל חינם למשחק שבו עד 100 שחקנים נלחמים כדי להיות האדם האחרון שעומד; ו-Fortnite Creative, שבו ניתן לשחקנים חופש מוחלט ליצור עולמות וזירות קרב.

כיצד להוריד Fortnite למחשב

אם אתה מחפש לשחק Fortnite במחשב האישי שלך, תצטרך להוריד את המשחק מאתר Epic Games. הנה איך לעשות את זה:

שלב 1: הורד את ה-Epic Games Launcher

הצעד הראשון הוא הורדת ה-Epic Games Launcher. זוהי התוכנית שתאפשר לך להוריד ולהתקין את Fortnite במחשב האישי שלך. אתה יכול למצוא את המשגר באתר Epic Games.

שלב 2: צור חשבון Epic Games

לאחר שתתקין את המשגר, תצטרך ליצור חשבון Epic Games. זה יאפשר לך לגשת למשחק ולכל התכונות שלו. אתה יכול ליצור חשבון באתר Epic Games.

שלב 3: הורד את Fortnite

ברגע שיש לך חשבון Epic Games, תוכל להוריד את Fortnite מהמשגר. פשוט פתח את המשגר, היכנס לחשבונך ולחץ על כפתור "התקן". המשחק יתחיל להוריד ולהתקין במחשב שלך.

שלב 4: התחל לשחק

לאחר סיום ההורדה וההתקנה של המשחק, אתה יכול להתחיל לשחק. פשוט פתח את המשגר, היכנס לחשבון שלך ולחץ על כפתור "הפעל". תועבר לתפריט הראשי של המשחק, שם תוכל להתחיל לשחק.

סיכום

הורדה והתקנה של Fortnite במחשב הוא תהליך פשוט יחסית. כל מה שאתה צריך לעשות הוא להוריד את Epic Games Launcher, ליצור חשבון Epic Games ולאחר מכן להוריד ולהתקין את המשחק. לאחר התקנת המשחק, תוכל להתחיל לשחק מיד. אם אתם מחפשים משחק מהנה ומרגש לשחק בו, Fortnite בהחלט שווה בדיקה. למידע נוסף, אתה יכול לבדוק את האתר הרשמי של Fortnite כאן .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן