דף הבית » איך להוריד למחשב » כיצד להוריד שידור חי מפייסבוק למחשב

כיצד להוריד שידור חי מפייסבוק למחשב

כיצד להוריד שידור חי מפייסבוק למחשב

כיצד להוריד שידור חי מפייסבוק למחשב

שידורים חיים בפייסבוק הם דרך מצוינת לשתף אירועים וחוויות עם חברים ובני משפחה. אבל מה אם אתה רוצה לשמור את השידור לצפייה מאוחרת יותר? למרבה המזל, קל להוריד שידורים חיים מפייסבוק למחשב. הנה מה שאתה צריך לעשות.

שלב 1: מצא את השידור

הצעד הראשון הוא למצוא את השידור החי שברצונך להוריד. ניתן לעשות זאת על ידי חיפוש השידור בפייסבוק או על ידי מעבר לעמוד של האדם או הארגון שפרסם אותו. לאחר שמצאת את השידור, לחץ עליו כדי לפתוח אותו.

שלב 2: הורד את השידור

לאחר פתיחת השידור, תראה כפתור "הורד" בפינה השמאלית התחתונה של הסרטון. לחץ על כפתור זה כדי להתחיל בתהליך ההורדה. בהתאם לגודל השידור, ההורדה עשויה להימשך מספר דקות.

שלב 3: שמור את השידור

לאחר השלמת ההורדה, יהיה עליך לשמור את השידור במחשב שלך. כדי לעשות זאת, לחץ על כפתור "שמור" בפינה השמאלית התחתונה של הסרטון. לאחר מכן תתבקש לבחור מיקום במחשב שלך לשמירת השידור. לאחר שבחרת מיקום, לחץ על "שמור" והשידור יישמר במחשב שלך.

שלב 4: צפו בשידור

לאחר שהשידור נשמר במחשב שלך, תוכל לצפות בו בכל עת. כדי לעשות זאת, פשוט פתח את הקובץ והוא יתחיל לשחק. אתה יכול גם להשתמש בנגן מדיה כדי לצפות בשידור.

סיכום

הורדת שידורים חיים מפייסבוק למחשב היא דרך מצוינת לשמור אותם לצפייה מאוחרת יותר. בעזרת כמה שלבים פשוטים, אתה יכול בקלות להוריד ולשמור שידורים למחשב שלך. אז בפעם הבאה שתרצו לצפות בשידור חי, תוכלו לעשות זאת מבלי להיות מקוון. למידע נוסף על הורדת שידורים חיים מפייסבוק, אתה יכול לבקר ביוטיוב או בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן