דף הבית » איך להוריד למחשב » כיצד להוריד סרטון מפייסבוק למחשב

כיצד להוריד סרטון מפייסבוק למחשב

כיצד להוריד סרטון מפייסבוק למחשב

מבוא

הורדת סרטונים מפייסבוק למחשב היא דרך מצוינת לשמור את הסרטונים האהובים עליך ולצפות בהם במצב לא מקוון. בין אם אתה רוצה לשמור סרטון מצחיק, הדרכה או סרטון מחבר, קל להוריד סרטונים מפייסבוק ולשמור אותם במחשב שלך. במאמר זה נראה לכם כיצד להוריד סרטון מפייסבוק למחשב בכמה שלבים פשוטים.

כיצד להוריד סרטון מפייסבוק

שלב 1: מצא את הסרטון שברצונך להוריד

השלב הראשון בהורדת סרטון מפייסבוק הוא למצוא את הסרטון שברצונך להוריד. אתה יכול לחפש סרטונים בפייסבוק, או שאתה יכול לדפדף בעדכון החדשות שלך כדי למצוא את הסרטון שברצונך להוריד. לאחר שמצאת את הסרטון שברצונך להוריד, לחץ עליו כדי לפתוח אותו.

שלב 2: העתק את קישור הווידאו

לאחר פתיחת הסרטון, תצטרך להעתיק את קישור הסרטון. כדי לעשות זאת, לחץ לחיצה ימנית על הסרטון ובחר "העתק כתובת קישור". פעולה זו תעתיק את קישור הווידאו ללוח שלך.

שלב 3: הדבק את קישור הווידאו לתוך הורדה

כעת, לאחר שהעתקת את קישור הסרטון, תצטרך להדביק אותו בכלי הורדת וידאו. ישנם מורידי וידאו רבים זמינים באינטרנט, אך אנו ממליצים להשתמש בכלי הורדת וידאו מקוון בחינם כגון SaveFrom.net. לאחר שפתחת את כלי הורדת הווידאו, הדבק את קישור הווידאו בתיבת הטקסט ולחץ על "הורד". לאחר מכן, הורדת הווידאו יפיק רשימה של קישורי הורדה עבור הסרטון.

שלב 4: בחר את קישור ההורדה

הורדת הווידאו יפיק רשימה של קישורי הורדה עבור הסרטון. בחר את קישור ההורדה המתאים ביותר לצרכים שלך. אם ברצונכם להוריד את הסרטון באיכות HD, בחרו בקישור הורדת HD. אם ברצונך להוריד את הסרטון בגודל קובץ קטן יותר, בחר בקישור הורדת SD.

שלב 5: הורד את הסרטון

לאחר שבחרת בקישור ההורדה, לחץ עליו כדי להתחיל בהורדה. בהתאם לדפדפן שלך, ייתכן שתתבקש לבחור מיקום לשמירת הסרטון. בחר מיקום במחשב שלך ולחץ על "שמור".

סיכום

הורדת סרטונים מפייסבוק למחשב היא דרך מצוינת לשמור את הסרטונים האהובים עליך ולצפות בהם במצב לא מקוון. במאמר זה, הראינו לכם כיצד להוריד סרטון מפייסבוק למחשב בכמה שלבים פשוטים. כל מה שאתה צריך לעשות הוא למצוא את הסרטון שברצונך להוריד, להעתיק את קישור הסרטון, להדביק אותו בכלי הורדת וידאו, לבחור בקישור ההורדה ולהוריד את הסרטון. עכשיו אתה יכול לצפות בסרטונים האהובים עליך בכל זמן ובכל מקום.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן