דף הבית » איך להוריד למחשב » כיצד להוריד סרט למחשב מפייסבוק

כיצד להוריד סרט למחשב מפייסבוק

כיצד להוריד סרט למחשב מפייסבוק

הורדת סרט מפייסבוק

פייסבוק היא פלטפורמה מצוינת לשיתוף סרטונים וסרטים עם החברים והמשפחה שלך. אבל מה אם אתה רוצה להוריד סרט מפייסבוק למחשב שלך? זה למעשה די קל לביצוע. במאמר זה נראה לכם כיצד להוריד סרט מפייסבוק למחשב בכמה שלבים פשוטים.

שלב 1: מצא את הסרט שאתה רוצה להוריד

הצעד הראשון הוא למצוא את הסרט שברצונך להוריד. תוכלו לעשות זאת על ידי חיפוש הסרט בפייסבוק, או על ידי גלישה בין הסרטים הזמינים בפלטפורמה. לאחר שמצאת את הסרט שברצונך להוריד, לחץ עליו כדי לפתוח את דף הסרט.

שלב 2: העתק את קישור הסרט

לאחר פתיחת דף הסרט, תצטרך להעתיק את הקישור לסרט. כדי לעשות זאת, לחץ לחיצה ימנית על הסרט ובחר "העתק כתובת קישור" מהתפריט. פעולה זו תעתיק את קישור הסרט ללוח שלך.

שלב 3: הדבק את הקישור לתוך הורדה

כעת, לאחר שהעתקת את הקישור לסרט, תצטרך להדביק אותו בכלי הורדה. ישנם מספר הורדות זמינים באינטרנט, כגון KeepVid ו-Video Downloader Pro. כל שעליך לעשות הוא להדביק את קישור הסרט לתוך ההורדה ולחץ על "הורד".

שלב 4: הורד את הסרט

לאחר שלחצת על "הורד", יתחיל הורדת הסרט למחשב שלך. בהתאם לגודל הסרט, זה יכול לקחת כמה דקות או כמה שעות. לאחר השלמת ההורדה, תוכל לצפות בסרט במחשב שלך.

השוואה מהירה

שיטה זְמַן קלות שימוש
הורדה מפייסבוק משתנה קַל
סטרימינג מפייסבוק רֶגַע קַל

שאלות ותשובות

ש: האם אני יכול להוריד סרט מפייסבוק לטלפון שלי?

ת: כן, אתה יכול להוריד סרט מפייסבוק לטלפון שלך. עם זאת, התהליך שונה במקצת מהורדה למחשב. תצטרך להשתמש באפליקציה של צד שלישי כדי להוריד את הסרט לטלפון שלך. לאחר שהורדת את הסרט, תוכל לצפות בו בטלפון שלך.

ש: האם אני יכול להוריד סרט מפייסבוק לטאבלט שלי?

ת: כן, אתה יכול להוריד סרט מפייסבוק לטאבלט שלך. התהליך דומה להורדה לטלפון, אך תצטרך להשתמש באפליקציה אחרת. לאחר שהורדת את הסרט, תוכל לצפות בו בטאבלט שלך.

ש: האם אני יכול להוריד סרט מפייסבוק לטלוויזיה שלי?

ת: כן, אתה יכול להוריד סרט מפייסבוק לטלוויזיה שלך. עם זאת, תצטרך להשתמש במכשיר סטרימינג, כגון Chromecast או Apple TV, כדי להזרים את הסרט מהמחשב או מהטלפון שלך לטלוויזיה.

סיכום

הורדת סרט מפייסבוק למחשב היא תהליך פשוט. כל מה שאתה צריך לעשות הוא למצוא את הסרט שברצונך להוריד, להעתיק את הקישור לסרט, להדביק את הקישור לתוך הורדה, ולאחר מכן להוריד את הסרט. לאחר השלמת ההורדה, תוכל לצפות בסרט במחשב שלך. אתה יכול גם להוריד סרט מפייסבוק לטלפון או לטאבלט שלך, אבל תצטרך להשתמש באפליקציה של צד שלישי כדי לעשות זאת. לבסוף, אתה יכול גם להוריד סרט מפייסבוק לטלוויזיה שלך, אבל תצטרך להשתמש במכשיר סטרימינג כדי לעשות זאת.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן