דף הבית » איך להוריד למחשב » כיצד להוריד סרטון מפייסבוק למחשב

כיצד להוריד סרטון מפייסבוק למחשב

כיצד להוריד סרטון מפייסבוק למחשב

כיצד להוריד סרטון מפייסבוק למחשב

שלב 1: מצא את הסרטון שברצונך להוריד

השלב הראשון בהורדת סרטון מפייסבוק הוא למצוא את הסרטון שברצונך להוריד. אתה יכול לעשות זאת על ידי חיפוש הסרטון בפייסבוק, או על ידי גלישה בפיד החדשות שלך. לאחר שמצאת את הסרטון שברצונך להוריד, לחץ עליו כדי לפתוח אותו.

שלב 2: העתק את קישור הווידאו

לאחר פתיחת הסרטון, תצטרך להעתיק את הקישור. כדי לעשות זאת, לחץ לחיצה ימנית על הסרטון ובחר "העתק כתובת קישור". פעולה זו תעתיק את הקישור ללוח שלך, שאותו תוכל להדביק בדפדפן אינטרנט.

שלב 3: השתמש בכלי הורדת וידאו

כעת, לאחר שיש לך את הקישור לסרטון, תצטרך להשתמש בכלי הורדת וידאו כדי להוריד את הסרטון. ישנם מספר הורדות וידאו זמינים באינטרנט, אך אנו ממליצים להשתמש באחד בחינם כגון Video Downloader Pro. לאחר שהתקנת את תוכנת ההורדה, פשוט הדבק את הקישור לתוכנית ולחץ על "הורד". לאחר מכן, הסרטון יוריד למחשב שלך.

שלב 4: תהנה מהסרטון שהורדת

לאחר הורדת הסרטון, תוכל ליהנות ממנו במחשב שלך. אתה יכול גם להעביר אותו למכשירים אחרים כגון הטלפון או הטאבלט שלך, או אפילו לצרוב אותו ל-DVD.

טיפים וטריקים

  • ודא שהגרסה העדכנית ביותר של הורדת הווידאו מותקנת אצלך.
  • אם הסרטון גדול מדי, אתה יכול להשתמש במדחס וידאו כדי להקטין את גודל הקובץ.
  • אם הסרטון לא יוריד, נסה להשתמש בדפדפן אחר.
  • אם אתה מתקשה למצוא את הסרטון, נסה לחפש אותו באתר אחר.

שאלות ותשובות

  • האם אני יכול להוריד סרטונים מאתרים אחרים? כן, אתה יכול להשתמש באותו הורדת סרטונים כדי להוריד סרטונים מאתרים אחרים כגון YouTube ו- Vimeo.
  • האם אני יכול להוריד סרטונים מהטלפון שלי? כן, אתה יכול להוריד סרטונים מהטלפון שלך באמצעות אפליקציית הורדת וידאו.
  • האם אני יכול להוריד סרטונים מקבוצות פייסבוק? כן, אתה יכול להוריד סרטונים מקבוצות פייסבוק כל עוד יש לך אישור ממנהל הקבוצה.
  • האם אני יכול להוריד סרטונים מפרופילים פרטיים? לא, אינך יכול להוריד סרטונים מפרופילים פרטיים ללא אישור בעל הפרופיל.

לסיכום, הורדת סרטון מפייסבוק למחשב היא תהליך פשוט שדורש רק כמה שלבים. כל מה שאתה צריך לעשות הוא למצוא את הסרטון, להעתיק את הקישור ולהשתמש בכלי הורדת וידאו כדי להוריד אותו. עם הטיפים והטריקים שסופקו, לא אמורה להיות לך בעיה להוריד סרטונים מפייסבוק.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן