דף הבית » איך להוריד למחשב » כיצד להוריד סרטון מפייסבוק למחשב

כיצד להוריד סרטון מפייסבוק למחשב

כיצד להוריד סרטון מפייסבוק למחשב

כיצד להוריד סרטון מפייסבוק למחשב

פייסבוק היא אחת מפלטפורמות המדיה החברתית הפופולריות ביותר בעולם, ואין זה מפתיע שאנשים רבים משתמשים בה כדי לשתף סרטונים. אבל מה אם אתה רוצה לשמור סרטון מפייסבוק למחשב שלך? זה למעשה די קל לעשות, ובמאמר זה נראה לך איך. כמו כן, נדון בהבדלים בין הורדת סרטון מפייסבוק ויוטיוב.

שלב 1: מצא את הסרטון שברצונך להוריד

הצעד הראשון הוא למצוא את הסרטון שברצונך להוריד. ניתן לעשות זאת על ידי חיפוש הסרטון בפייסבוק, או על ידי מעבר לדף בו פורסם הסרטון. לאחר שמצאת את הסרטון, לחץ עליו כדי לפתוח אותו.

שלב 2: העתק את קישור הווידאו

לאחר שהסרטון נפתח, תצטרך להעתיק את הקישור של הסרטון. כדי לעשות זאת, לחץ לחיצה ימנית על הסרטון ובחר "העתק כתובת קישור" או "העתק קישור". פעולה זו תעתיק את הקישור של הסרטון ללוח שלך.

שלב 3: הדבק את הקישור לאתר הורדה

כעת, לאחר שיש לך את הקישור של הסרטון, תצטרך להדביק אותו באתר הורדה. ישנם אתרים רבים המאפשרים להוריד סרטונים מפייסבוק, אך אנו ממליצים להשתמש ב-SaveFrom.net. כדי להשתמש באתר זה, פשוט הדבק את הקישור של הסרטון בתיבה ולחץ על "הורד".

שלב 4: בחר את הפורמט והאיכות של הסרטון

לאחר שלחצתם על "הורד", תועברו לדף בו תוכלו לבחור את הפורמט והאיכות של הסרטון. אתה יכול לבחור בין פורמטים MP4, 3GP ו-WEBM, כמו גם איכויות וידאו שונות. לאחר שבחרת את הפורמט והאיכות, לחץ על "הורד" כדי להתחיל בהורדה.

שלב 5: תהנה מהסרטון שהורדת

לאחר השלמת ההורדה, תוכל ליהנות מהסרטון שהורדת. אתה יכול לצפות בו במחשב שלך, או להעביר אותו לטלפון או למכשיר אחר.

ההבדלים בין הורדת סרטון מפייסבוק ויוטיוב

למרות שתהליך הורדת סרטון מפייסבוק ויוטיוב דומה, ישנם כמה הבדלים עיקריים. לדוגמה, בעת הורדת סרטון מיוטיוב, יש לך אפשרות להוריד את הסרטון בפורמטים שונים, כגון MP4, 3GP ו-WEBM. עם זאת, כאשר מורידים סרטון מפייסבוק, ניתן להוריד אותו רק בפורמט MP4. הבדל נוסף הוא שכאשר מורידים סרטון מיוטיוב, ניתן לבחור את איכות הסרטון. זה אומר שאתה יכול לבחור להוריד גרסה באיכות נמוכה של הסרטון אם אתה לא צריך גרסה באיכות גבוהה. עם זאת, כאשר מורידים סרטון מפייסבוק, ניתן להוריד אותו רק באיכות המקורית.

השוואה מהירה

תכונה פייסבוק יוטיוב
פורמטים MP4 MP4, 3GP, WEBM
איכות מְקוֹרִי נמוך גבוה

לסיכום, הורדת סרטון מפייסבוק למחשב קלה ופשוטה. כל מה שאתה צריך לעשות הוא למצוא את הסרטון, להעתיק את הקישור, להדביק אותו באתר הורדה, לבחור את הפורמט והאיכות ולאחר מכן ללחוץ על "הורד". עם זאת, ישנם כמה הבדלים עיקריים בין הורדת סרטון מפייסבוק ו-YouTube, כגון הפורמטים והאיכות הזמינים. אם אתה רוצה ללמוד עוד על הורדת סרטונים מאתרים שונים, אתה יכול לבקר ב-YouTube למידע נוסף.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן