דף הבית » איך להוריד למחשב » כיצד להוריד סרטונים מפייסבוק למחשב

כיצד להוריד סרטונים מפייסבוק למחשב

כיצד להוריד סרטונים מפייסבוק למחשב

מבוא

פייסבוק היא אחת מפלטפורמות המדיה החברתית הפופולריות ביותר בעולם, ואין זה מפתיע שאנשים רבים משתמשים בה כדי לשתף סרטונים. בין אם אתה מחפש לשמור סרטון מצחיק למועד מאוחר יותר או סתם רוצה לקבל עותק של סרטון שפרסמת, קל להוריד סרטונים מפייסבוק למחשב שלך. במאמר זה נראה לך כיצד לעשות זאת בכמה שלבים פשוטים.

כיצד להוריד סרטונים מפייסבוק למחשב

שלב 1: מצא את הסרטון שברצונך להוריד

השלב הראשון בהורדת סרטון מפייסבוק הוא למצוא את הסרטון שברצונך לשמור. אתה יכול למצוא סרטונים בפרופיל שלך, בפרופילים של אנשים אחרים, או בקבוצות ובדפים. לאחר שמצאת את הסרטון שברצונך להוריד, לחץ עליו כדי לפתוח אותו.

שלב 2: העתק את קישור הווידאו

לאחר שהסרטון נפתח, תצטרך להעתיק את הקישור לסרטון. כדי לעשות זאת, לחץ לחיצה ימנית על הסרטון ובחר "העתק כתובת קישור". פעולה זו תעתיק את הקישור ללוח שלך.

שלב 3: השתמש בכלי הורדת וידאו

כעת, לאחר שיש לך את הקישור לסרטון, תצטרך להשתמש בכלי הורדת וידאו כדי לשמור את הסרטון במחשב שלך. ישנם מורידי וידאו רבים זמינים באינטרנט, אך אנו ממליצים להשתמש ב-SaveTheVideo.com .

שלב 4: הדבק את קישור הווידאו

לאחר שפתחת את SaveTheVideo.com, הדבק את הקישור לסרטון שהעתקת בשלב 2 בתיבת הטקסט. לאחר מכן לחץ על כפתור "הורד".

שלב 5: הורד את הסרטון

SaveTheVideo.com יפיק כעת קישור להורדה עבור הסרטון. לחץ על הקישור כדי להתחיל בהורדה. לאחר השלמת ההורדה, יהיה לך עותק של הסרטון שמור במחשב שלך.

סיכום

הורדת סרטונים מפייסבוק למחשב היא קלה וניתן לעשות זאת בכמה שלבים פשוטים. כל מה שאתה צריך לעשות הוא למצוא את הסרטון שברצונך לשמור, להעתיק את הקישור, להשתמש בכלי הורדת וידאו, להדביק את הקישור ולאחר מכן להוריד את הסרטון. בשיטה זו, תוכל לשמור כל סרטון מפייסבוק למחשב שלך תוך זמן קצר.

סיכום

במאמר זה הראנו לך כיצד להוריד סרטונים מפייסבוק למחשב שלך. הסברנו כיצד למצוא את הסרטון שברצונך לשמור, להעתיק את הקישור, להשתמש בכלי הורדת וידאו, להדביק את הקישור ולאחר מכן להוריד את הסרטון. בשיטה זו, תוכל לשמור כל סרטון מפייסבוק למחשב שלך תוך זמן קצר.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן