דף הבית » איך להוריד למחשב » כיצד להוריד תמונות WhatsApp למחשב

כיצד להוריד תמונות WhatsApp למחשב

כיצד להוריד תמונות WhatsApp למחשב

מבוא

WhatsApp היא אחת מיישומי ההודעות הפופולריים ביותר בעולם, עם מיליוני משתמשים שולחים הודעות, תמונות וסרטונים זה לזה מדי יום. אבל מה אם אתה רוצה לשמור את התמונות והסרטונים האלה במחשב שלך? למרבה המזל, ישנן מספר דרכים לעשות זאת, ובמאמר זה, נסקור את השיטות השונות ונספק טבלת השוואה מהירה שתעזור לך להחליט איזו מהן מתאימה לך ביותר.

שיטה 1: הורדת תמונות ישירות מ- WhatsApp

הדרך הפשוטה ביותר להוריד תמונות מוואטסאפ היא להוריד אותן ישירות מהאפליקציה. כדי לעשות זאת, פתח את הצ'אט המכיל את התמונה שברצונך להוריד ולאחר מכן הקש על התמונה כדי לפתוח אותה. תראה סמל הורדה בפינה השמאלית התחתונה של התמונה – הקש עליו כדי להוריד את התמונה למכשיר שלך. לאחר הורדת התמונה, תוכל להעביר אותה למחשב שלך. ב-Android, אתה יכול להשתמש בכבל USB כדי להעביר את התמונה למחשב שלך. ב-iOS, אתה יכול להשתמש ב-AirDrop כדי להעביר את התמונה למחשב שלך.

שיטה 2: הורדת תמונות מ- WhatsApp Web

דרך נוספת להוריד תמונות מ- WhatsApp היא להשתמש ב- WhatsApp Web. WhatsApp Web היא גרסה מבוססת אינטרנט של האפליקציה אליה ניתן לגשת מכל מחשב. כדי להשתמש בו, תצטרך לפתוח את אתר האינטרנט של WhatsApp ולאחר מכן לסרוק את קוד ה-QR עם הטלפון שלך. לאחר שתעשה זאת, תוכל לגשת לכל הצ'אטים וההודעות שלך מהמחשב שלך. כדי להוריד תמונות מ-WhatsApp Web, פתח את הצ'אט המכיל את התמונה שברצונך להוריד ולאחר מכן לחץ על התמונה כדי לפתוח אותה. תראה סמל הורדה בפינה השמאלית התחתונה של התמונה – לחץ עליו כדי להוריד את התמונה למחשב שלך.

שיטה 3: הורדת תמונות מ-Google Drive

אם אתה משתמש אנדרואיד, תוכל גם להוריד תמונות מ-WhatsApp באמצעות Google Drive. כדי לעשות זאת, פתח את אפליקציית WhatsApp ולאחר מכן הקש על שלוש הנקודות בפינה השמאלית העליונה. הקש על 'הגדרות', לאחר מכן הקש על 'צ'אטים' ולאחר מכן הקש על 'גיבוי צ'אט'. הקש על 'גבה עכשיו' כדי לגבות את הצ'אטים שלך ב-Google Drive. לאחר השלמת הגיבוי, פתח את Google Drive במחשב שלך ולאחר מכן פתח את התיקיה המכילה את הגיבוי. תראה תיקייה בשם 'תמונות וואטסאפ' – פתח אותה כדי לראות את כל התמונות שגובו. לאחר מכן תוכל להוריד את התמונות למחשב שלך.

השוואה מהירה

שיטה קלות שימוש מְהִירוּת
הורדת תמונות ישירות מוואטסאפ קַל מָהִיר
הורדת תמונות מ- WhatsApp Web קַל מָהִיר
הורדת תמונות מ-Google Drive בינוני לְהַאֵט

שאלות ותשובות

האם אוכל להוריד תמונות מוואטסאפ באייפון שלי?

כן, אתה יכול להוריד תמונות מוואטסאפ באייפון שלך. כדי לעשות זאת, פתח את הצ'אט המכיל את התמונה שברצונך להוריד ולאחר מכן הקש על התמונה כדי לפתוח אותה. תראה סמל הורדה בפינה השמאלית התחתונה של התמונה – הקש עליו כדי להוריד את התמונה למכשיר שלך. לאחר הורדת התמונה, תוכל להעביר אותה למחשב שלך באמצעות AirDrop.

האם אני יכול להוריד תמונות מוואטסאפ למחשב שלי?

כן, אתה יכול להוריד תמונות מ- WhatsApp במחשב שלך. כדי לעשות זאת, אתה יכול להשתמש ב-WhatsApp Web או ב-Google Drive. עם WhatsApp Web, אתה יכול לפתוח את הצ'אט המכיל את התמונה שברצונך להוריד, ואז ללחוץ על התמונה כדי לפתוח אותה. תראה סמל הורדה בפינה השמאלית התחתונה של התמונה – לחץ עליו כדי להוריד את התמונה למחשב שלך. עם Google Drive, אתה יכול לגבות את הצ'אטים שלך ב-Google Drive, ואז לפתוח את התיקיה המכילה את הגיבוי. תראה תיקייה בשם 'תמונות וואטסאפ' – פתח אותה כדי לראות את כל התמונות שגובו. לאחר מכן תוכל להוריד את התמונות למחשב שלך.

האם אני יכול להוריד סרטונים מוואטסאפ?

כן, אתה יכול להוריד סרטונים מ- WhatsApp. התהליך זהה להורדת תמונות – פתח את הצ'אט המכיל את הסרטון שברצונך להוריד, ואז הקש על הסרטון כדי לפתוח אותו. תראה סמל הורדה בפינה השמאלית התחתונה של הסרטון – הקש עליו כדי להוריד את הסרטון למכשיר שלך. לאחר הורדת הסרטון, תוכל להעביר אותו למחשב שלך.

סיכום

הורדת תמונות מווטסאפ קלה ונוחה. אתה יכול להוריד תמונות ישירות מהאפליקציה, או להשתמש ב-WhatsApp Web או ב-Google Drive כדי להוריד אותן למחשב שלך. בכל שיטה שתבחר, תוכל לשמור את התמונות והסרטונים שלך במחשב תוך זמן קצר.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן