דף הבית » איך להוריד למחשב » כיצד להוריד תמונות מאייפון 6 למחשב

כיצד להוריד תמונות מאייפון 6 למחשב

כיצד להוריד תמונות מאייפון 6 למחשב

מבוא

אם יש לך אייפון 6, אתה יודע כמה נוח לצלם איתו תמונות וסרטונים. אבל מה אתה עושה כשאתה רוצה להעביר את התמונות והסרטונים האלה למחשב שלך? במאמר זה נראה לך כיצד להוריד תמונות מהאייפון 6 למחשב שלך. אנו נספק הוראות שלב אחר שלב עבור משתמשי Mac ו-Windows כאחד.

כיצד להוריד תמונות מאייפון 6 ל-Mac

הצעד הראשון הוא לחבר את האייפון 6 שלך ל-Mac שלך באמצעות כבל ה-USB שהגיע עם הטלפון שלך. ברגע שהטלפון שלך מחובר, ה-Mac שלך יזהה אותו ויפתח את אפליקציית התמונות. אתה יכול גם לפתוח את אפליקציית התמונות באופן ידני על ידי לחיצה על סמל התמונות ב-Dock. לאחר פתיחת אפליקציית התמונות, תראה רשימה של כל התמונות והסרטונים באייפון 6 שלך. תוכל לבחור את התמונות והסרטונים שברצונך להוריד על ידי לחיצה עליהם. אתה יכול גם לבחור מספר תמונות וסרטונים על ידי החזקת מקש Command ולחיצה על כל אחד מהם. לאחר שבחרת את התמונות והסרטונים שברצונך להוריד, לחץ על כפתור "ייבוא" בחלק העליון של החלון. לאחר מכן, אפליקציית התמונות תתחיל להוריד את התמונות והסרטונים שנבחרו ל-Mac שלך.

כיצד להוריד תמונות מאייפון 6 לחלונות

הצעד הראשון הוא לחבר את ה-iPhone 6 למחשב Windows באמצעות כבל ה-USB שהגיע עם הטלפון. ברגע שהטלפון שלך מחובר, המחשב שלך יזהה אותו ויפתח את אפליקציית התמונות. אתה יכול גם לפתוח את אפליקציית התמונות באופן ידני על ידי לחיצה על סמל התמונות בתפריט התחל. לאחר פתיחת אפליקציית התמונות, תראה רשימה של כל התמונות והסרטונים באייפון 6 שלך. תוכל לבחור את התמונות והסרטונים שברצונך להוריד על ידי לחיצה עליהם. אתה יכול גם לבחור מספר תמונות וסרטונים על ידי לחיצה ממושכת על מקש Control ולחיצה על כל אחד מהם. לאחר שבחרת את התמונות והסרטונים שברצונך להוריד, לחץ על כפתור "ייבוא" בחלק העליון של החלון. לאחר מכן, אפליקציית התמונות תתחיל להוריד את התמונות והסרטונים שנבחרו למחשב שלך.

כיצד להעביר תמונות מאייפון 6 לכונן קשיח חיצוני

אם ברצונך להעביר את התמונות והסרטונים שלך מהאייפון 6 שלך לכונן קשיח חיצוני, תוכל לעשות זאת באמצעות אפליקציית התמונות. ראשית, חבר את הכונן הקשיח החיצוני למחשב שלך. לאחר מכן, פתח את אפליקציית התמונות ובחר את התמונות והסרטונים שברצונך להעביר. לאחר שבחרת את התמונות והסרטונים שברצונך להעביר, לחץ על כפתור "ייצוא" בחלק העליון של החלון. לאחר מכן תתבקש לבחור את היעד עבור התמונות והסרטונים המיוצאים. בחר את הכונן הקשיח החיצוני שלך מרשימת היעדים הזמינים ולחץ על "ייצא". לאחר מכן, אפליקציית התמונות תתחיל להעביר את התמונות והסרטונים שנבחרו לכונן הקשיח החיצוני שלך.

סיכום

העברת תמונות וסרטונים מהאייפון 6 למחשב או לכונן קשיח חיצוני קלה. כל מה שאתה צריך לעשות הוא לחבר את הטלפון שלך למחשב או לכונן קשיח חיצוני ולהשתמש באפליקציית התמונות כדי לבחור את התמונות והסרטונים שברצונך להעביר. עבור משתמשי Mac, אתה יכול להשתמש בלחצן "ייבוא" כדי להוריד את התמונות והסרטונים ל-Mac שלך. עבור משתמשי Windows, אתה יכול להשתמש בלחצן "ייבוא" כדי להוריד את התמונות והסרטונים למחשב שלך. וגם עבור משתמשי Mac ו-Windows, אתה יכול להשתמש בלחצן "ייצוא" כדי להעביר את התמונות והסרטונים לכונן קשיח חיצוני. אם אתה צריך מידע נוסף על איך להעביר תמונות וסרטונים מהאייפון 6 שלך, תוכל למצוא מידע נוסף ב-YouTube או למצוא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן