דף הבית » מאמרים » כיצד להוריד Fortnite למחשב

כיצד להוריד Fortnite למחשב

כיצד להוריד Fortnite למחשב

מה זה Fortnite?

Fortnite הוא משחק וידאו מקוון שפותח על ידי Epic Games ויצא בשנת 2017. הוא זמין במגוון פלטפורמות כולל PC, PlayStation 4, Xbox One, Nintendo Switch, iOS ואנדרואיד. המשחק הוא משחק בסגנון קרב רויאל שבו שחקנים מתחרים זה מול זה במשחק מוות של האיש האחרון. שחקנים יכולים גם לחבור לחברים כדי ליצור חוליות ולהילחם נגד חוליות אחרות. המשחק הפך לפופולרי להפליא מאז יציאתו ומשך אליו מיליוני שחקנים מרחבי העולם.

כיצד להוריד Fortnite למחשב

אם אתה מחפש לשחק Fortnite במחשב האישי שלך, תצטרך להוריד את המשחק מאתר Epic Games. הנה איך לעשות את זה:

שלב 1: צור חשבון Epic Games

הצעד הראשון להורדת Fortnite למחשב הוא יצירת חשבון Epic Games. ניתן לעשות זאת על ידי ביקור באתר Epic Games ולחיצה על כפתור "הירשם". יהיה עליך לספק את כתובת הדוא"ל שלך וליצור סיסמה. לאחר שיצרת את החשבון שלך, תוכל להתחבר ולגשת לחנות Epic Games.

שלב 2: הורד את ה-Epic Games Launcher

לאחר שנכנסת לחשבון Epic Games שלך, תצטרך להוריד את Epic Games Launcher. זו התוכנית שתאפשר לך להוריד ולשחק את Fortnite במחשב האישי שלך. כדי להוריד את המשגר, לחץ על כפתור "הורד" באתר Epic Games.

שלב 3: התקן את ה-Epic Games Launcher

לאחר הורדת ה-Epic Games Launcher, תצטרך להתקין אותו במחשב האישי שלך. כדי לעשות זאת, לחץ פעמיים על הקובץ שהורד ופעל לפי ההוראות שעל המסך. לאחר התקנת המשגר, תוכל להתחבר עם חשבון Epic Games שלך.

שלב 4: הורד את Fortnite

לאחר שנכנסת ל-Epic Games Launcher, תוכל להוריד את Fortnite. כדי לעשות זאת, לחץ על הכרטיסייה "Fortnite" בחלק העליון של המשגר ולאחר מכן לחץ על כפתור "התקן". המשחק יתחיל להוריד ולאחר שהוא יסתיים, תוכל לשחק.

השוואה מהירה

פּלַטפוֹרמָה הורד
PC משגר המשחקים האפי
פלייסטיישן 4 חנות פלייסטיישן
Xbox אחד חנות Xbox
Nintendo Switch Nintendo eShop
iOS חנות אפליקציות
דְמוּי אָדָם חנות הגוגל סטור

סיכום

הורדת Fortnite למחשב היא תהליך פשוט שניתן לבצע בכמה שלבים. כל מה שאתה צריך לעשות הוא ליצור חשבון Epic Games, להוריד את Epic Games Launcher, להתקין את המשגר ואז להוריד את Fortnite. לאחר הורדת המשחק, תוכל לשחק בו במחשב האישי שלך. המשחק זמין גם במגוון פלטפורמות אחרות, כולל PlayStation 4, Xbox One, Nintendo Switch, iOS ואנדרואיד.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן