דף הבית » איך להוריד למחשב » כיצד להוריד Fortnite למחשב אפל

כיצד להוריד Fortnite למחשב אפל

כיצד להוריד Fortnite למחשב אפל

כיצד להוריד Fortnite למחשב אפל

Fortnite הוא אחד ממשחקי הווידאו הפופולריים ביותר של העשור. זה הפך לתופעה עולמית, עם מיליוני שחקנים ברחבי העולם. אם אתה משתמש אפל, ייתכן שאתה תוהה כיצד להוריד Fortnite למכשיר שלך. למרבה המזל, זה קל לעשות. במאמר זה, נספק הוראות שלב אחר שלב כיצד להוריד ולהתקין את המשחק במחשב Apple שלך.

שלב 1: הורד את ה-Epic Games Launcher

הצעד הראשון הוא הורדת ה-Epic Games Launcher. זוהי תוכנית חינמית המאפשרת לך להוריד ולהתקין משחקים מחנות המשחקים Epic. להורדת ה-Epic Games Launcher, עבור אל אתר Epic Games ולחץ על כפתור "הורד". לאחר השלמת ההורדה, פתח את התוכנית והיכנס עם חשבון Epic Games שלך.

שלב 2: הורד את Fortnite

לאחר שנכנסת ל-Epic Games Launcher, תוכל להוריד את Fortnite. כדי לעשות זאת, לחץ על הכרטיסייה "חנות" בחלק העליון של החלון וחפש "פורטנייט". לאחר שמצאת את המשחק, לחץ על כפתור "הורד". המשחק יתחיל להוריד ולהתקין במחשב שלך.

שלב 3: שחק Fortnite

לאחר סיום ההורדה וההתקנה של המשחק, תוכל להפעיל אותו ולהתחיל לשחק. כדי לעשות זאת, לחץ על כפתור "השקה" ב-Epic Games Launcher. המשחק ייפתח ותוכל להתחיל לשחק.

השוואה מהירה

פּלַטפוֹרמָה הורד להתקין לְשַׂחֵק
מחשב של אפל משגר המשחקים האפי משגר המשחקים האפי משגר המשחקים האפי

לסיכום, הורדה והתקנה של Fortnite על מחשב אפל היא קלה. כל מה שאתה צריך לעשות הוא להוריד את ה-Epic Games Launcher, לחפש את Fortnite וללחוץ על כפתור "הורד". לאחר סיום ההורדה וההתקנה של המשחק, תוכל להפעיל אותו ולהתחיל לשחק.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן