דף הבית » איך להוריד למחשב » כיצד להוריד FIFA 19 הדגמה למחשב

כיצד להוריד FIFA 19 הדגמה למחשב

כיצד להוריד FIFA 19 הדגמה למחשב

כיצד להוריד FIFA 19 הדגמה למחשב

האם אתה מעריץ של סדרת פיפ"א? אם כן, תתרגש לדעת שהדמו של FIFA 19 זמין כעת להורדה במחשב. ההדגמה מאפשרת לכם לקבל טעימה מהמשחק לפני שאתם מבצעים את הרכישה המלאה. הנה איך להוריד את ההדגמה של FIFA 19 למחשב.

שלב 1: הורד את לקוח Origin

הצעד הראשון להורדת ההדגמה של FIFA 19 הוא הורדת לקוח Origin. Origin היא פלטפורמת ההפצה הדיגיטלית למשחקי EA. אתה יכול להוריד את לקוח Origin מהאתר הרשמי. לאחר שהורדת את לקוח Origin, תצטרך ליצור חשבון Origin. זה יאפשר לך לגשת לחנות Origin ולהוריד את ההדגמה של FIFA 19.

שלב 2: הורד את ההדגמה של FIFA 19

לאחר שהורדת את לקוח Origin ויצרת חשבון Origin, כעת תוכל להוריד את ההדגמה של FIFA 19. כדי לעשות זאת, פתח את לקוח Origin והתחבר עם חשבון Origin שלך. לאחר שנכנסת, תוכל לחפש את ההדגמה של FIFA 19 בחנות Origin. לאחר שמצאת את ההדגמה, תוכל ללחוץ על כפתור "הורד" כדי להתחיל בהורדה.

שלב 3: התקן את ההדגמה של FIFA 19

לאחר השלמת ההורדה, כעת תוכל להתקין את ההדגמה של FIFA 19. כדי לעשות זאת, פתח את לקוח Origin ולחץ על הכרטיסייה "המשחקים שלי". כאן תמצאו את ההדגמה של FIFA 19. לחץ על כפתור "התקן" כדי להתחיל בתהליך ההתקנה. לאחר השלמת ההתקנה, כעת תוכל להפעיל את ההדגמה של FIFA 19 ולהתחיל לשחק.

ההדגמה של FIFA 19 היא דרך מצוינת לקבל טעימה מהמשחק לפני שתבצע את הרכישה המלאה. עם ההדגמה, אתה יכול לחוות את התכונות החדשות של המשחק ולקבל תחושה של המשחק לפני שאתה מבצע את הרכישה המלאה. בצע את השלבים שלמעלה כדי להוריד ולהתקין את הדגמה של FIFA 19 למחשב.

סיכום

ההדגמה של FIFA 19 זמינה כעת להורדה למחשב. כדי להוריד את ההדגמה, תצטרך להוריד את לקוח Origin וליצור חשבון Origin. לאחר שעשית זאת, תוכל לחפש את ההדגמה של FIFA 19 בחנות Origin ולהוריד אותה. לאחר השלמת ההורדה, תוכל להתקין את ההדגמה ולהתחיל לשחק. ההדגמה של FIFA 19 היא דרך מצוינת לקבל טעימה מהמשחק לפני שתבצע את הרכישה המלאה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן