דף הבית » איך להוריד למחשב » כיצד להוריד FIFA 20 הדגמה למחשב

כיצד להוריד FIFA 20 הדגמה למחשב

כיצד להוריד FIFA 20 הדגמה למחשב

מבוא

FIFA 20 הוא הפרק האחרון של סדרת משחקי הווידאו הפופולרית של פיפ"א. הוא פותח על ידי EA Sports וזמין עבור PC, PlayStation 4, Xbox One ו-Nintendo Switch. המשחק כולל מגוון תכונות חדשות ומשופרות, כולל גרפיקה משופרת, אנימציות חדשות ומכניקת משחק משופרת. במאמר זה, נדון כיצד להוריד את FIFA 20 Demo למחשב.

תכונות של FIFA 20 Demo

הדגמה של FIFA 20 מציעה מגוון תכונות להנאת השחקנים. המשחק כולל גרפיקה משופרת, אנימציות חדשות ומכניקת משחק משופרת. המשחק כולל גם מגוון קבוצות חדשות, אצטדיונים וליגות. בנוסף, המשחק כולל מגוון מצבי משחק חדשים, כולל מצב FIFA Ultimate Team החדש.

כיצד להוריד FIFA 20 הדגמה למחשב

שלב 1: הורד את ההדגמה

הצעד הראשון להורדת FIFA 20 Demo למחשב הוא להוריד את ההדגמה מהאתר הרשמי של EA Sports. ההדגמה זמינה בחינם וניתנת להורדה על ידי לחיצה על כפתור "הורד עכשיו" באתר.

שלב 2: התקן את ההדגמה

לאחר הורדת ההדגמה, יש להתקין אותה במחשב. כדי לעשות זאת, לחץ פעמיים על הקובץ שהורד ופעל לפי ההוראות שעל המסך. לאחר השלמת ההתקנה, המשחק יהיה מוכן להפעלה.

שלב 3: הפעל את ההדגמה

לאחר התקנת המשחק, ניתן להפעיל אותו על ידי לחיצה כפולה על סמל FIFA 20 Demo בשולחן העבודה. לאחר מכן המשחק יושק והשחקנים יכולים להתחיל לשחק בהדגמה.

השוואה מהירה

תכונה הדגמה של פיפא 20
גרָפִיקָה מְשׁוּפָּר
אנימציות חָדָשׁ
מכניקת משחק מְשׁוּפָּר
צוותים חָדָשׁ
אצטדיונים חָדָשׁ
ליגות חָדָשׁ
מצבי משחק חָדָשׁ

סיכום

הדגמה של FIFA 20 היא דרך מצוינת לטעום מהפרק האחרון של סדרת משחקי הווידאו הפופולרית של פיפ"א. המשחק כולל גרפיקה משופרת, אנימציות חדשות ומכניקת משחק משופרת. בנוסף, המשחק כולל מגוון קבוצות חדשות, אצטדיונים וליגות. המשחק כולל גם מגוון מצבי משחק חדשים, כולל מצב FIFA Ultimate Team החדש. כדי להוריד את FIFA 20 Demo למחשב, פשוט הורד את ההדגמה מהאתר הרשמי של EA Sports ופעל לפי ההוראות שעל המסך. לאחר התקנת המשחק, ניתן להפעיל אותו ושחקנים יכולים להתחיל לשחק בהדגמה. למידע נוסף על הדגמה של FIFA 20, עיין בערוץ היוטיוב הרשמי .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן