דף הבית » איך להוריד למחשב » כיצד להוריד FIFA 15 הדגמה למחשב

כיצד להוריד FIFA 15 הדגמה למחשב

כיצד להוריד FIFA 15 הדגמה למחשב

מה זה פיפא 15?

FIFA 15 הוא משחק וידאו הדמיית כדורגל שפותח על ידי EA Canada ופורסם על ידי Electronic Arts. הוא שוחרר ב-23 בספטמבר 2014 בצפון אמריקה, ב-25 בספטמבר באירופה ובאוסטרליה, וב-26 בספטמבר בבריטניה ובאירלנד עבור ה-PlayStation 3, PlayStation 4, PlayStation Vita, Nintendo 3DS, Wii, Xbox One, Xbox 360, Microsoft Windows, iOS ואנדרואיד. המשחק הוא הראשון בסדרת פיפ"א עם רישיון מלא על ידי ליגת העל.

כיצד להוריד FIFA 15 הדגמה למחשב

שלב 1: הורד את ההדגמה

הצעד הראשון להורדת ההדגמה של FIFA 15 למחשב הוא להוריד את ההדגמה מהאתר הרשמי של EA Sports. כדי לעשות זאת, פשוט עבור לדף FIFA 15 באתר EA Sports ולחץ על כפתור "הורד הדגמה". זה יעביר אותך לדף ההורדה שבו תוכל לבחור את גרסת ההדגמה שברצונך להוריד.

שלב 2: התקן את ההדגמה

לאחר שהורדת את ההדגמה, תצטרך להתקין אותה במחשב שלך. כדי לעשות זאת, פשוט לחץ פעמיים על הקובץ שהורד ופעל לפי ההוראות שעל המסך. לאחר השלמת ההתקנה, תוכל להפעיל את ההדגמה.

שלב 3: הפעל את ההדגמה

לאחר התקנת ההדגמה, תוכל להפעיל אותו ולהתחיל לשחק. ההדגמה תאפשר לך לשחק כמה משחקים ולקבל תחושה של המשחק. אתה יכול גם לנסות כמה מהתכונות החדשות שנוספו ל-FIFA 15, כמו פיזיקת הכדור החדשה ואנימציות שחקנים משופרות.

שלב 4: קנה את המשחק המלא

לאחר שניסיתם את ההדגמה ואתם מוכנים לרכוש את המשחק המלא, תוכלו לעשות זאת מאותו עמוד שממנו הורדת את ההדגמה. כל שעליך לעשות הוא ללחוץ על כפתור "קנה עכשיו" ובצע את ההוראות שעל המסך כדי לרכוש את המשחק.

השוואה מהירה

תכונה פיפ"א 15
גרָפִיקָה High-Definition
משחקיות מְצִיאוּתִי
בקרות אינטואיטיבי
נשמע מְצִיאוּתִי

FIFA 15 הוא הפרק האחרון בסדרת פיפ"א הפופולרית של משחקי וידאו הדמיית כדורגל. הוא כולל גרפיקה משופרת, משחק ריאליסטי, בקרות אינטואיטיביות וסאונד ריאליסטי. ההדגמה מאפשרת לך להרגיש את המשחק לפני שאתה רוכש את הגרסה המלאה. עם ההדגמה, אתה יכול לשחק כמה משחקים ולנסות כמה מהתכונות החדשות שנוספו למשחק. לאחר שתהיה מוכן לרכוש את הגרסה המלאה, תוכל לעשות זאת מאותו עמוד שממנו הורדת את ההדגמה. כדי ללמוד עוד על FIFA 15, תוכל לצפות במדריכים ובמשחקים ב- YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן