דף הבית » איך להוריד למחשב » כיצד להוריד FIFA 17 הדגמה למחשב

כיצד להוריד FIFA 17 הדגמה למחשב

כיצד להוריד FIFA 17 הדגמה למחשב

מבוא

FIFA 17 הוא הפרק האחרון בסדרת משחקי הווידאו הפופולריים של פיפ"א. הוא פותח על ידי EA Sports והוצא ל-PlayStation 4, Xbox One ולמחשב האישי. המשחק כולל גרפיקה משופרת, מצבי משחק חדשים וחווית משחק מציאותית יותר. אם אתה מעריץ של סדרת FIFA, אולי תעניין אותך להוריד את ההדגמה של FIFA 17 למחשב. במאמר זה נסביר כיצד לעשות זאת.

שלבים להורדת הדגמה של FIFA 17 למחשב

שלב 1: הורד את Origin

הצעד הראשון להורדת ההדגמה של FIFA 17 למחשב הוא הורדת לקוח Origin. Origin היא פלטפורמת הפצה דיגיטלית שפותחה על ידי EA לרכישה ומשחק של משחקי וידאו. זה זמין עבור Windows ו-Mac. כדי להוריד את Origin, עבור אל אתר Origin ולחץ על כפתור "הורד Origin".

שלב 2: צור חשבון Origin

לאחר שהורדת והתקנת את Origin, תצטרך ליצור חשבון Origin. זה יאפשר לך לרכוש ולהוריד משחקים מחנות Origin. כדי ליצור חשבון Origin, לחץ על כפתור "הירשם" בדף הבית של Origin. לאחר מכן תתבקש להזין את כתובת הדוא"ל, הסיסמה ומידע אחר שלך.

שלב 3: הורד את ההדגמה של FIFA 17

לאחר שיצרת חשבון Origin, כעת תוכל להוריד את ההדגמה של FIFA 17. כדי לעשות זאת, פתח את לקוח Origin והתחבר עם חשבון Origin שלך. לאחר שנכנסת, לחץ על הכרטיסייה "חנות" וחפש את "FIFA 17". לאחר מכן, אתה אמור לראות את ההדגמה של FIFA 17 ברשימה. לחץ על כפתור "הורד" כדי להתחיל בהורדת ההדגמה.

שלב 4: התקן את ההדגמה של FIFA 17

לאחר השלמת ההורדה, כעת תוכל להתקין את ההדגמה של FIFA 17. כדי לעשות זאת, לחץ פעמיים על הקובץ שהורד ופעל לפי ההוראות שעל המסך. לאחר השלמת ההתקנה, כעת תוכל להפעיל את ההדגמה של FIFA 17 ולהתחיל לשחק.

סיכום

הורדת ההדגמה של FIFA 17 למחשב היא תהליך פשוט. כל מה שאתה צריך לעשות הוא להוריד את לקוח Origin, ליצור חשבון Origin, ולאחר מכן להוריד ולהתקין את ההדגמה של FIFA 17. לאחר השלמת ההתקנה, כעת תוכל להפעיל את ההדגמה של FIFA 17 ולהתחיל לשחק. למידע נוסף על FIFA 17, עיין באתר הרשמי של EA .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן