דף הבית » איך להוריד למחשב » כיצד להוריד תמונות מפוקופון למחשב

כיצד להוריד תמונות מפוקופון למחשב

כיצד להוריד תמונות מפוקופון למחשב

הורד תמונות מפוקופון למחשב

האם אתה מחפש דרך להוריד תמונות מהפוקופון שלך למחשב שלך? אם כן, הגעתם למקום הנכון. במאמר זה נראה לך כיצד להעביר בקלות תמונות מהפוקופון למחשב שלך בכמה שלבים פשוטים.

1. חבר את הטלפון למחשב שלך

השלב הראשון הוא לחבר את הטלפון למחשב. לשם כך, תזדקק לכבל USB. ברגע שיש לך את הכבל, חבר קצה אחד לטלפון שלך ואת הקצה השני למחשב.

2. הפעל מצב העברת קבצים

לאחר שהטלפון שלך מחובר למחשב שלך, תצטרך להפעיל את מצב העברת הקבצים. כדי לעשות זאת, פתח את אפליקציית "הגדרות" בטלפון ובחר "קישוריות". לאחר מכן, בחר "USB" וודא ש"העברת קבצים" מופעלת.

3. גש לאחסון של הטלפון שלך

לאחר שהפעלת את מצב העברת הקבצים, תוכל לגשת לאחסון הטלפון מהמחשב שלך. כדי לעשות זאת, פתח את חלון "המחשב שלי" במחשב שלך וחפש את שם הטלפון שלך. לאחר שמצאת אותו, לחץ עליו פעמיים כדי לפתוח אותו.

4. העתק תמונות למחשב שלך

לאחר שתפתח את אחסון הטלפון שלך, תוכל לגשת לתמונות המאוחסנות בטלפון שלך. כדי להעתיק אותם למחשב שלך, פשוט בחר את התמונות שברצונך להעתיק וגרור אותן לתיקיה במחשב שלך.

5. נתק את הטלפון שלך

לאחר שהעתקת את כל התמונות הרצויות למחשב, תוכל לנתק את הטלפון. כדי לעשות זאת, פשוט נתק את כבל ה-USB מהטלפון והמחשב שלך.

סיכום

לסיכום, הורדת תמונות מהפוקופון למחשב קלה. כל מה שאתה צריך לעשות הוא לחבר את הטלפון שלך למחשב שלך, להפעיל מצב העברת קבצים, לגשת לאחסון הטלפון שלך, להעתיק את התמונות שאתה רוצה למחשב ולאחר מכן לנתק את הטלפון שלך. עם השלבים הפשוטים האלה, תוכל להעביר במהירות ובקלות תמונות מהפוקופון שלך למחשב שלך.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן