דף הבית » איך להוריד למחשב » כיצד להוריד תמונות למחשב מטלפון נייד Galaxy J7

כיצד להוריד תמונות למחשב מטלפון נייד Galaxy J7

כיצד להוריד תמונות למחשב מטלפון נייד Galaxy J7

סקירה כללית

הורדת תמונות מהטלפון הנייד Galaxy J7 למחשב שלך היא דרך מצוינת לגבות את התמונות שלך ולפנות מקום אחסון בטלפון שלך. במאמר זה, אנו נספק הוראות שלב אחר שלב כיצד להוריד תמונות מ-Galaxy J7 למחשב.

חבר את הטלפון שלך למחשב שלך

השלב הראשון הוא לחבר את הטלפון למחשב. לשם כך, תזדקק לכבל USB. חבר קצה אחד של הכבל לטלפון שלך ואת הקצה השני למחשב שלך. לאחר יצירת החיבור, הטלפון שלך יופיע ככונן במחשב שלך.

העבר תמונות מהטלפון למחשב שלך

לאחר שהטלפון שלך מחובר למחשב שלך, תוכל להעביר תמונות מהטלפון למחשב שלך. כדי לעשות זאת, פתח את הכונן המתאים לטלפון שלך במחשב שלך. לאחר מכן, פתח את התיקיה המכילה את התמונות שברצונך להעביר. בחר את התמונות שברצונך להעביר וגרור אותן לתיקיה במחשב שלך שבה ברצונך לאחסן אותן.

העבר תמונות מהטלפון למחשב שלך באמצעות אפליקציית מנהל הקבצים

אם אינך רוצה להשתמש בכבל USB כדי להעביר תמונות מהטלפון למחשב שלך, תוכל להשתמש באפליקציית מנהל קבצים. ישנן אפליקציות רבות לניהול קבצים זמינות עבור טלפונים אנדרואיד, כגון סייר הקבצים ES, מנהל הקבצים Astro ו-Solid Explorer. לאחר שהתקנת אפליקציית מנהל קבצים בטלפון שלך, תוכל להשתמש בה כדי להעביר תמונות מהטלפון למחשב שלך.

העבר תמונות מהטלפון למחשב שלך באמצעות Google Photos

דרך נוספת להעביר תמונות מהטלפון למחשב היא להשתמש בתמונות Google. Google Photos היא אפליקציה חינמית המאפשרת לך לאחסן ולנהל את התמונות שלך בענן. כדי להשתמש ב-Google Photos כדי להעביר תמונות מהטלפון למחשב, פתח את אפליקציית Google Photos בטלפון ובחר את התמונות שברצונך להעביר. לאחר מכן, בחר באפשרות "ייצוא" ובחר באפשרות "מחשב". לבסוף, בחר את התיקיה במחשב שלך שבה ברצונך לאחסן את התמונות.

העבר תמונות מהטלפון למחשב שלך באמצעות Dropbox

אתה יכול גם להשתמש ב-Dropbox כדי להעביר תמונות מהטלפון למחשב שלך. כדי לעשות זאת, התקן את אפליקציית Dropbox בטלפון שלך והיכנס עם חשבון Dropbox שלך. לאחר מכן, בחר את התמונות שברצונך להעביר ובחר באפשרות "ייצוא". לבסוף, בחר את התיקיה במחשב שלך שבה ברצונך לאחסן את התמונות.

העבר תמונות מהטלפון למחשב שלך באמצעות כרטיס SD

אם לטלפון שלך יש כרטיס SD, תוכל להשתמש בו כדי להעביר תמונות מהטלפון למחשב שלך. לשם כך, הסר את כרטיס ה-SD מהטלפון שלך והכנס אותו למחשב שלך. לאחר מכן, פתח את התיקיה המכילה את התמונות שברצונך להעביר ובחר את התמונות שברצונך להעביר. לבסוף, גרור את התמונות לתיקיה במחשב שבה ברצונך לאחסן אותן.

סיכום

הורדת תמונות מהטלפון הנייד Galaxy J7 למחשב שלך היא דרך מצוינת לגבות את התמונות שלך ולפנות מקום אחסון בטלפון שלך. במאמר זה, סיפקנו הוראות שלב אחר שלב כיצד להוריד תמונות מ-Galaxy J7 למחשב. דנו גם בכמה שיטות שונות להעברת תמונות מהטלפון למחשב, כולל שימוש בכבל USB, אפליקציית מנהל קבצים, תמונות Google, Dropbox וכרטיס SD. למידע נוסף על העברת תמונות מהטלפון למחשב, עיין בסרטון הדרכה זה.

סיכום

במאמר זה, סיפקנו הוראות שלב אחר שלב כיצד להוריד תמונות מהטלפון הנייד Galaxy J7 למחשב. דנו בכמה שיטות שונות להעברת תמונות מהטלפון למחשב, כולל שימוש בכבל USB, אפליקציית מנהל קבצים, תמונות Google, Dropbox וכרטיס SD. סיפקנו גם מדריך וידאו שיעזור לך ללמוד עוד על איך להעביר תמונות מהטלפון למחשב שלך.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן