דף הבית » איך להוריד למחשב » כיצד להוריד רשימת אנשי קשר מגלקסי למחשב

כיצד להוריד רשימת אנשי קשר מגלקסי למחשב

כיצד להוריד רשימת אנשי קשר מגלקסי למחשב

העברת אנשי קשר מגלקסי למחשב

העברת אנשי קשר מטלפון סמסונג גלקסי למחשב הוא תהליך פשוט. בין אם אתה עובר לטלפון חדש או סתם רוצה לגבות את אנשי הקשר שלך, מדריך זה יעזור לך להעביר את אנשי הקשר שלך מטלפון ה-Galaxy למחשב האישי שלך.

שלב 1: חבר את טלפון ה-Galaxy שלך למחשב האישי שלך

השלב הראשון בהעברת אנשי קשר מטלפון ה-Galaxy למחשב האישי שלך הוא לחבר את הטלפון למחשב. כדי לעשות זאת, תזדקק לכבל USB. חבר קצה אחד של כבל ה-USB לטלפון ה-Galaxy שלך ואת הקצה השני למחשב האישי שלך.

שלב 2: בחר באפשרות העברת קבצים

ברגע שטלפון ה-Galaxy שלך מחובר למחשב האישי שלך, תצטרך לבחור באפשרות העברת קבצים. כדי לעשות זאת, תצטרך לפתוח את לוח ההתראות בטלפון ה-Galaxy שלך. לאחר שחלונית ההתראות פתוחה, תראה את האפשרות העברת קבצים. הקש על האפשרות העברת קבצים כדי לבחור בה.

שלב 3: העברת אנשי קשר מגלקסי למחשב

לאחר שבחרת באפשרות העברת קבצים, תוכל להעביר את אנשי הקשר שלך מטלפון ה-Galaxy למחשב האישי שלך. כדי לעשות זאת, תצטרך לפתוח את אפליקציית מנהל הקבצים בטלפון ה-Galaxy שלך. לאחר פתיחת אפליקציית מנהל הקבצים, תצטרך לנווט אל תיקיית אנשי הקשר. לאחר שאיתרת את תיקיית אנשי הקשר, תצטרך לבחור את אנשי הקשר שברצונך להעביר ולאחר מכן להקיש על כפתור "העתק". לאחר שתבחר את אנשי הקשר שברצונך להעביר, תצטרך לפתוח את אפליקציית מנהל הקבצים ב- PC. לאחר פתיחת אפליקציית מנהל הקבצים, תצטרך לנווט לתיקיה שבה ברצונך לשמור את אנשי הקשר. לאחר שאיתרת את התיקיה, תצטרך להקיש על כפתור "הדבק" כדי להעביר את אנשי הקשר מטלפון ה-Galaxy למחשב האישי שלך.

סיכום

העברת אנשי קשר מטלפון גלקסי למחשב הוא תהליך פשוט. כל מה שאתה צריך לעשות הוא לחבר את טלפון ה-Galaxy שלך למחשב האישי שלך, לבחור באפשרות העברת קבצים, לפתוח את אפליקציית מנהל הקבצים בטלפון הגלקסי שלך, לבחור את אנשי הקשר שברצונך להעביר, לפתוח את אפליקציית מנהל הקבצים במחשב ולאחר מכן להדביק את אנשי הקשר בתיקייה שבה ברצונך לשמור אותם. עם השלבים הפשוטים האלה, אתה יכול להעביר בקלות את אנשי הקשר שלך מטלפון ה-Galaxy למחשב האישי שלך.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן