דף הבית » איך להוריד למחשב » כיצד להוריד תמונות מגלקסי למחשב

כיצד להוריד תמונות מגלקסי למחשב

כיצד להוריד תמונות מגלקסי למחשב

כיצד להוריד תמונות מגלקסי למחשב

האם אתה מחפש דרך קלה להעביר תמונות מטלפון סמסונג גלקסי למחשב שלך? אם כן, הגעתם למקום הנכון. במאמר זה נראה לך כיצד להוריד תמונות מטלפון ה-Galaxy למחשב שלך בכמה שלבים פשוטים.

שלב 1: חבר את הטלפון למחשב שלך

השלב הראשון בהורדת תמונות מהטלפון גלקסי למחשב הוא לחבר את הטלפון למחשב. כדי לעשות זאת, תזדקק לכבל USB. ברגע שיש לך את הכבל, חבר קצה אחד לטלפון שלך ואת הקצה השני למחשב.

שלב 2: הפעל מצב העברת קבצים

לאחר שהטלפון שלך מחובר למחשב שלך, תצטרך להפעיל את מצב העברת הקבצים. כדי לעשות זאת, פתח את אפליקציית "הגדרות" בטלפון שלך והקש על "חיבורים". לאחר מכן, הקש על "USB" ובחר "העברת קבצים".

שלב 3: העבר תמונות מהטלפון למחשב שלך

לאחר שהפעלת את מצב העברת הקבצים, אתה מוכן להעביר תמונות מהטלפון למחשב שלך. כדי לעשות זאת, פתח את אפליקציית "הקבצים שלי" בטלפון ובחר את התמונות שברצונך להעביר. לאחר מכן, הקש על כפתור "שתף" ובחר "USB." המחשב שלך אמור כעת לזהות את הטלפון שלך כהתקן אחסון. פתח את חלון "המחשב שלי" במחשב שלך ובחר את הטלפון שלך. לאחר מכן, פתח את התיקיה "DCIM" ובחר את התמונות שברצונך להעביר. לבסוף, גרור ושחרר את התמונות לתיקיה במחשב שלך.

שלב 4: נתק את הטלפון מהמחשב שלך

לאחר שהעברת את התמונות מהטלפון למחשב שלך, תצטרך לנתק את הטלפון מהמחשב. כדי לעשות זאת, פתח את חלון "המחשב שלי" במחשב ובחר את הטלפון שלך. לאחר מכן, לחץ על כפתור "הוצאה".

סיכום

העברת תמונות מהטלפון גלקסי למחשב קלה. כל שעליכם לעשות הוא לחבר את הטלפון למחשב, להפעיל מצב העברת קבצים, להעביר את התמונות ולאחר מכן לנתק את הטלפון מהמחשב. עם השלבים הפשוטים האלה, תוכל להוריד במהירות ובקלות תמונות מטלפון ה-Galaxy למחשב שלך.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן