דף הבית » איך להוריד למחשב » כיצד להוריד תמונות מפוקופון למחשב

כיצד להוריד תמונות מפוקופון למחשב

כיצד להוריד תמונות מפוקופון למחשב

העברת תמונות מפוקופון למחשב

יש לך פוקופון וברצונך להעביר ממנו תמונות למחשב? זה קל לעשות עם הכלים הנכונים וכמה שלבים פשוטים. המשך לקרוא כדי ללמוד כיצד להעביר במהירות ובקלות תמונות מהפוקופון שלך למחשב שלך.

שלב 1: חבר את הטלפון למחשב שלך

הצעד הראשון בהעברת תמונות מה-Pocophone למחשב הוא לחבר את הטלפון למחשב. אתה יכול לעשות זאת באמצעות כבל USB. חבר קצה אחד של כבל ה-USB לטלפון שלך ואת הקצה השני למחשב.

שלב 2: פתח את סייר הקבצים

לאחר שהטלפון שלך מחובר למחשב שלך, פתח את סייר הקבצים. אתה יכול לעשות זאת על ידי לחיצה על סמל סייר הקבצים בשולחן העבודה שלך או על ידי לחיצה על מקש Windows + E במקלדת שלך.

שלב 3: בחר את הטלפון שלך

ברגע שסייר הקבצים פתוח, אתה אמור לראות את הטלפון שלך ברשימה בחלונית השמאלית. לחץ על הטלפון שלך כדי לבחור בו.

שלב 4: אתר את התמונות שלך

לאחר שתבחר את הטלפון שלך, תוכל להציג את הקבצים והתיקיות המאוחסנים בטלפון שלך. כדי לאתר את התמונות שלך, חפש תיקייה בשם "DCIM". זה המקום שבו התמונות שלך מאוחסנות.

שלב 5: העתק את התמונות שלך

לאחר שאיתרת את התיקיה המכילה את התמונות שלך, תוכל להעתיק אותן למחשב שלך. כדי לעשות זאת, פשוט בחר את התמונות שברצונך להעתיק ולאחר מכן לחץ לחיצה ימנית ובחר "העתק".

שלב 6: הדבק את התמונות שלך

לאחר שהעתקת את התמונות שלך, תוכל להדביק אותן למחשב שלך. כדי לעשות זאת, פתח את התיקיה במחשב שלך שבה ברצונך לשמור את התמונות ולאחר מכן לחץ לחיצה ימנית ובחר "הדבק".

שלב 7: נתק את הטלפון שלך

לאחר שהעברת את התמונות למחשב שלך, תוכל לנתק את הטלפון. כדי לעשות זאת, פשוט נתק את כבל ה-USB מהטלפון והמחשב שלך.

סיכום

העברת תמונות מה-Pocophone למחשב קלה עם הכלים הנכונים וכמה שלבים פשוטים. ראשית, חבר את הטלפון למחשב באמצעות כבל USB. לאחר מכן, פתח את סייר הקבצים ובחר את הטלפון שלך. אתר את התיקיה המכילה את התמונות שלך והעתק אותן למחשב שלך. לבסוף, נתק את הטלפון שלך וסיימת. עם השלבים האלה, אתה יכול להעביר במהירות ובקלות תמונות מהפוקופון שלך למחשב שלך.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן