דף הבית » איך להוריד למחשב » כיצד להוריד תמונות מסמסונג 6 למחשב

כיצד להוריד תמונות מסמסונג 6 למחשב

כיצד להוריד תמונות מסמסונג 6 למחשב

כיצד להוריד תמונות מסמסונג 6 למחשב

האם אתה מחפש דרך קלה להעביר תמונות מסמסונג 6 למחשב שלך? במדריך זה נראה לך כיצד לעשות זאת במהירות ובקלות. סמסונג 6 הוא טלפון נהדר לצילום תמונות. יש לו מצלמה באיכות גבוהה, והתמונות שאתה מצלם נראות נהדר. אבל אם אתה רוצה לשתף אותם עם חברים ובני משפחה, תצטרך להעביר אותם למחשב שלך. למרבה המזל, זה קל לעשות. הנה איך להוריד תמונות מסמסונג 6 למחשב שלך.

1. חבר את הטלפון למחשב שלך

השלב הראשון הוא לחבר את הטלפון למחשב. כדי לעשות זאת, תזדקק לכבל USB. חבר קצה אחד של הכבל לטלפון שלך, ואת הקצה השני למחשב. לאחר חיבור הכבל, המחשב שלך אמור לזהות את הטלפון שלך. ייתכן שתצטרך להתקין מנהלי התקנים אם זו הפעם הראשונה שאתה מחבר את הטלפון למחשב שלך.

2. פתח את סייר הקבצים

לאחר שהטלפון שלך מחובר, פתח את סייר הקבצים במחשב שלך. אתה יכול לעשות זאת על ידי לחיצה על סמל סייר הקבצים בשורת המשימות. כאשר סייר הקבצים נפתח, אתה אמור לראות את הטלפון שלך רשום כהתקן. לחץ עליו כדי לפתוח אותו.

3. מצא את התמונות שברצונך להוריד

לאחר פתיחת הטלפון בסייר הקבצים, תוכל לראות את כל הקבצים והתיקיות בטלפון שלך. כדי למצוא את התמונות שברצונך להוריד, חפש את התיקיה "DCIM". זה המקום שבו התמונות שלך מאוחסנות. פתח את תיקיית DCIM ותראה את כל התמונות בטלפון שלך.

4. בחר את התמונות שברצונך להוריד

כעת לאחר שמצאת את התמונות שברצונך להוריד, תוכל לבחור אותן. כדי לבחור תמונות מרובות, החזק את מקש Ctrl לחוץ ולחץ על כל תמונה שברצונך להוריד. לאחר שבחרתם את כל התמונות שברצונכם להוריד, תוכלו לעבור לשלב הבא.

5. העתק את התמונות למחשב שלך

כעת לאחר שבחרת את התמונות שברצונך להוריד, תוכל להעתיק אותן למחשב שלך. כדי לעשות זאת, לחץ לחיצה ימנית על אחת מהתמונות שנבחרו ובחר "העתק" מהתפריט. לאחר מכן, פתח את התיקיה במחשב שלך שבה ברצונך לשמור את התמונות. לחץ לחיצה ימנית בתיקייה ובחר "הדבק" מהתפריט. פעולה זו תעתיק את התמונות מהטלפון למחשב שלך.

6. נתק את הטלפון שלך

לאחר העתקת התמונות למחשב שלך, תוכל לנתק את הטלפון. כדי לעשות זאת, פשוט נתק את כבל ה-USB מהטלפון והמחשב שלך.

השוואה מהירה

שלב תיאור
1 חבר את הטלפון למחשב שלך
2 פתח את סייר הקבצים
3 מצא את התמונות שברצונך להוריד
4 בחר את התמונות שברצונך להוריד
5 העתק את התמונות למחשב שלך
6 נתק את הטלפון שלך

לסיכום, הורדת תמונות מסמסונג 6 למחשב קלה. כל מה שאתה צריך לעשות הוא לחבר את הטלפון למחשב שלך, לפתוח את סייר הקבצים, למצוא את התמונות שברצונך להוריד, לבחור אותן, להעתיק אותן למחשב שלך ואז לנתק את הטלפון. עם מדריך זה, תוכל להעביר את התמונות שלך במהירות ובקלות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן