דף הבית » איך להוריד למחשב » כיצד להוריד זום למחשב בחינם

כיצד להוריד זום למחשב בחינם

כיצד להוריד זום למחשב בחינם

מה זה זום?

זום הוא שירות ועידת וידאו מבוסס ענן המאפשר למשתמשים להיפגש ולשתף פעולה באופן וירטואלי עם אחרים. הוא משמש עסקים, בתי ספר וארגונים אחרים לאירוח פגישות, סמינרים מקוונים ואירועים אחרים. זום זמין הן למכשירים שולחניים והן לנייד, והוא ניתן לשימוש בחינם עד 40 דקות.

כיצד להוריד זום למחשב בחינם

שלב 1: בדוק את דרישות המערכת

לפני הורדת זום, חשוב לוודא שהמחשב שלכם עומד בדרישות המערכת. זום דורש Windows 7 ואילך, macOS 10.10 ואילך, או Linux Ubuntu 18.04 ואילך. זה גם דורש לפחות 2GB של זיכרון RAM ומינימום 1GB של שטח דיסק פנוי.

שלב 2: הורד את זום

לאחר שאישרת שהמחשב שלך עומד בדרישות המערכת, תוכל להוריד את Zoom בחינם. לשם כך, עבור אל אתר זום ולחץ על כפתור "הורד". פעולה זו תוריד את תוכנית ההתקנה של Zoom למחשב שלך.

שלב 3: התקן את זום

לאחר הורדת ההתקנה, לחץ עליו פעמיים כדי להתחיל בתהליך ההתקנה. פעל לפי ההוראות שעל המסך כדי להשלים את ההתקנה. לאחר השלמת ההתקנה, תתבקש ליצור חשבון Zoom.

שלב 4: צור חשבון זום

יצירת חשבון זום היא בחינם וקלה. כל שעליך לעשות הוא לספק את שמך, כתובת הדוא"ל והסיסמה שלך. לאחר יצירת חשבונך, תוכל להתחיל להשתמש בזום.

שאלות ותשובות

ש: האם ניתן להשתמש בזום בחינם?

ת: כן, ניתן להשתמש בזום בחינם למשך עד 40 דקות. לאחר מכן, תצטרך לשדרג לתוכנית בתשלום.

ש: האם זום עובד ב-Mac?

ת: כן, זום עובד במחשבי Mac עם macOS 10.10 ואילך.

ש: האם זום מאובטח?

ת: כן, זום מאובטח ומשתמש בהצפנה מקצה לקצה כדי להגן על הנתונים שלך.

ש: האם זום עובד על לינוקס?

ת: כן, זום עובד על מחשבי לינוקס עם אובונטו 18.04 ואילך.

סיכום

זום הוא שירות ועידת וידאו מבוסס ענן המאפשר למשתמשים להיפגש ולשתף פעולה באופן וירטואלי עם אחרים. הוא ניתן לשימוש בחינם עד 40 דקות, והוא זמין עבור מכשירי שולחן עבודה וניידים כאחד. כדי להוריד את Zoom למחשב, ודא שהמחשב שלך עומד בדרישות המערכת, ולאחר מכן הורד את המתקין, התקן אותו וצור חשבון Zoom. זום מאובטח ומשתמש בהצפנה מקצה לקצה כדי להגן על הנתונים שלך.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן