דף הבית » איך להוריד למחשב » כיצד להוריד הקלטת זום למחשב

כיצד להוריד הקלטת זום למחשב

כיצד להוריד הקלטת זום למחשב

מה זה זום?

זום היא פלטפורמת ועידת וידאו פופולרית המאפשרת למשתמשים לארח פגישות, סמינרים מקוונים ואירועים אחרים באינטרנט. זה משמש עסקים, בתי ספר וארגונים אחרים כדי להישאר מחוברים ולשתף פעולה מרחוק. זום גם מאפשר למשתמשים להקליט את הפגישות, הסמינרים המקוונים ואירועים אחרים שלהם לצפייה מאוחרת יותר.

כיצד להוריד הקלטת זום למחשב

שלב 1: היכנס לחשבון הזום שלך

השלב הראשון בהורדת הקלטת זום למחשב שלך הוא כניסה לחשבון הזום שלך. אתה יכול לעשות זאת על ידי ביקור באתר זום והזנת אישורי הכניסה שלך. לאחר שתתחבר, תועבר ללוח המחוונים של זום.

שלב 2: אתר את ההקלטה

לאחר שנכנסת לחשבון הזום שלך, תצטרך לאתר את ההקלטה שברצונך להוריד. כדי לעשות זאת, לחץ על הכרטיסייה "הקלטות" בתפריט השמאלי. זה יעביר אותך לרשימה של כל ההקלטות שביצעת. מצא את ההקלטה שברצונך להוריד ולחצו עליה.

שלב 3: הורד את ההקלטה

לאחר שאיתרת את ההקלטה, תצטרך להוריד אותה למחשב שלך. כדי לעשות זאת, לחץ על כפתור "הורד" בפינה השמאלית העליונה של דף ההקלטה. פעולה זו תפתח תיבת דו-שיח שבה תוכל לבחור את פורמט הקובץ שבו תרצה להוריד את ההקלטה. בחר את פורמט הקובץ הרצוי ולחץ על "הורד".

שלב 4: שתף את ההקלטה

לאחר שהורדת את ההקלטה למחשב שלך, תוכל לשתף אותה עם אחרים. כדי לעשות זאת, לחץ על כפתור "שתף" בפינה השמאלית העליונה של דף ההקלטה. פעולה זו תפתח תיבת דו-שיח שבה תוכל להזין את כתובות האימייל של האנשים שאיתם אתה רוצה לשתף את ההקלטה. הזן את כתובות האימייל ולחץ על "שתף".

שלב 5: שמור את ההקלטה

לאחר שהורדת ושיתפת את ההקלטה, תצטרך לשמור אותה במחשב שלך. כדי לעשות זאת, לחץ על כפתור "שמור" בפינה השמאלית העליונה של דף ההקלטה. פעולה זו תפתח תיבת דו-שיח שבה תוכל לבחור את המיקום במחשב שבו ברצונך לשמור את ההקלטה. בחר את המיקום ולחץ על "שמור".

סיכום

הורדת הקלטת זום למחשב היא תהליך פשוט שניתן לבצע בכמה שלבים. ראשית, היכנס לחשבון Zoom שלך ומצא את ההקלטה שברצונך להוריד. לאחר מכן, לחץ על כפתור "הורד" כדי להוריד את ההקלטה למחשב שלך. לבסוף, לחץ על הלחצנים "שתף" ו"שמור" כדי לשתף את ההקלטה עם אחרים ולשמור אותה במחשב שלך. עם מדריך שלב אחר שלב זה, אתה יכול בקלות להוריד ולשמור הקלטות זום למחשב שלך.

למידע נוסף על זום, עיין בסרטון YouTube זה .

  • היכנס לחשבון Zoom שלך
  • אתר את ההקלטה
  • הורד את ההקלטה
  • שתף את ההקלטה
  • שמור את ההקלטה

לסיכום, הורדת הקלטת זום למחשב היא תהליך פשוט שניתן לבצע בכמה שלבים. עם מדריך שלב אחר שלב זה, אתה יכול בקלות להוריד ולשמור הקלטות זום למחשב שלך.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן