דף הבית » איך להוריד למחשב » כיצד להוריד את Windows 10 למחשב

כיצד להוריד את Windows 10 למחשב

כיצד להוריד את Windows 10 למחשב

כיצד להוריד את Windows 10 למחשב

Windows 10 היא הגרסה העדכנית ביותר של מערכת ההפעלה הפופולרית של מיקרוסופט. הוא מציע מגוון תכונות חדשות ושיפורים בהשוואה לגרסאות קודמות, מה שהופך אותו לבחירה מצוינת עבור כל מי שמחפש לשדרג את המחשב שלו. במדריך זה, נראה לך כיצד להוריד את Windows 10 למחשב ואת הצעדים שאתה צריך לנקוט כדי לקבל את הגרסה העדכנית ביותר של Windows במחשב שלך.

בדוק את דרישות המערכת שלך

לפני שתוכל להוריד את Windows 10, תצטרך לוודא שהמחשב שלך עומד בדרישות המערכת. Windows 10 דורש מינימום של 4GB של זיכרון RAM ומעבד 1GHz. כמו כן, תצטרך לפחות 20GB של שטח פנוי בכונן הקשיח. אם המחשב שלך עומד בדרישות אלה, אתה מוכן להוריד את Windows 10.

הורד את Windows 10

לאחר שבדקת את דרישות המערכת שלך, תוכל להוריד את Windows 10 מאתר מיקרוסופט. תצטרך ליצור חשבון Microsoft אם עדיין אין לך אחד כזה. לאחר שנכנסת, תוכל להוריד את קובץ ה-ISO של Windows 10. קובץ זה מכיל את כל הקבצים הדרושים להתקנת Windows 10 במחשב שלך.

התקן את ווינדוס 10

לאחר שהורדת את קובץ ה-ISO של Windows 10, תצטרך להתקין אותו במחשב שלך. כדי לעשות זאת, תצטרך ליצור כונן USB או DVD הניתן לאתחול. אתה יכול להשתמש בכלי ההורדה של Windows USB/DVD כדי ליצור כונן USB או DVD הניתן לאתחול. לאחר שיצרת את כונן האתחול או ה-DVD, תוכל להכניס אותו למחשב שלך ולאתחל ממנו. זה יפעיל את תהליך ההתקנה של Windows 10.

הפעל את Windows 10

לאחר שהתקנת את Windows 10, תצטרך להפעיל אותה. כדי לעשות זאת, תצטרך להזין את מפתח המוצר שלך. אתה יכול למצוא את מפתח המוצר שלך בדוא"ל האישור שקיבלת בעת רכישת Windows 10. לאחר שהזנת את מפתח המוצר שלך, Windows 10 יופעל ותוכל להשתמש בו. הורדה והתקנה של Windows 10 היא פעולה יחסית תהליך פשוט. לאחר שבדקת את דרישות המערכת שלך, הורדת את קובץ ה-ISO, יצרת כונן אתחול או DVD והפעלת את Windows 10, תהיה מוכן להתחיל להשתמש בגרסה העדכנית ביותר של מערכת ההפעלה הפופולרית של מיקרוסופט.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן