דף הבית » איך להוריד למחשב » כיצד להוריד PUBG למחשב בחינם

כיצד להוריד PUBG למחשב בחינם

כיצד להוריד PUBG למחשב בחינם

מה זה PlayerUnknown's Battlegrounds (PUBG)?

PlayerUnknown's Battlegrounds (PUBG) הוא משחק קרב רויאל מרובה משתתפים מקוון פופולרי מאוד שפותח ופורסם על ידי PUBG Corporation. הוא זמין בחינם למחשב האישי, ה-Xbox One וה-PlayStation 4. המשחק מעמיד עד 100 שחקנים זה מול זה במשחק מוות של האיש האחרון. השחקנים חייבים לחפש כלי נשק, שריון ופריטים אחרים כדי לשרוד ולהיות האחרון שעומד.

כיצד להוריד PUBG למחשב בחינם

אם אתה מחפש לשחק PUBG במחשב האישי שלך, תצטרך להוריד את המשחק. למרבה המזל, אתה יכול לעשות זאת בחינם. כך:

שלב 1: הורד את מתקין PUBG

השלב הראשון הוא הורדת תוכנית ההתקנה של PUBG. אתה יכול לעשות זאת על ידי ביקור באתר האינטרנט הרשמי של PUBG ולחיצה על כפתור "הורד". לאחר שהורדת את תוכנית ההתקנה, הפעל אותו ופעל לפי ההוראות שעל המסך כדי להתקין את המשחק.

שלב 2: צור חשבון PUBG

לאחר התקנת המשחק, תצטרך ליצור חשבון PUBG. אתה יכול לעשות זאת על ידי לחיצה על כפתור "הירשם" בתפריט הראשי של המשחק. יהיה עליך לספק כתובת אימייל חוקית וליצור סיסמה. לאחר שיצרת את החשבון שלך, תוכל להתחבר ולשחק במשחק.

שלב 3: הורד את המשחק

לאחר שנכנסת, תוכל להוריד את המשחק. לחץ על כפתור "הורד" בתפריט הראשי ובצע את ההוראות שעל המסך כדי להוריד את המשחק. לאחר השלמת ההורדה, תוכל לשחק במשחק.

שלב 4: שחק את המשחק

לאחר הורדת המשחק, תוכל לשחק בו. אתה יכול להצטרף למשחק על ידי לחיצה על כפתור "הפעל" בתפריט הראשי. אתה יכול גם להתאים אישית את הדמות שלך ולהצטרף למשחק עם חברים.

סיכום

הורדת PUBG למחשב היא קלה וחינמית. כל מה שאתה צריך לעשות הוא להוריד את תוכנית ההתקנה, ליצור חשבון PUBG ולהוריד את המשחק. לאחר הורדת המשחק, תוכל לשחק בו. אז למה אתה מחכה? הורד את PUBG למחשב והתחיל לשחק היום!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן