דף הבית » איך להוריד למחשב » כיצד להוריד PUBG למחשב

כיצד להוריד PUBG למחשב

כיצד להוריד PUBG למחשב

מה זה PUBG?

PlayerUnknown's Battlegrounds (PUBG) הוא משחק קרב רויאל מרובה משתתפים מקוון שפותח ופורסם על ידי PUBG Corporation. זהו אחד ממשחקי Battle Royale הפופולריים והמצליחים ביותר, לאחר שמכר למעלה מ-70 מיליון עותקים ברחבי העולם. במשחק, עד 100 שחקנים צונחים על אי ומחפשים כלי נשק וציוד כדי להרוג אחרים תוך הימנעות מההרג בעצמם. השחקן או הקבוצה האחרונים שעומדים מנצחים בסיבוב.

כיצד להוריד PUBG למחשב

אם אתם מחפשים להצטרף לקרב רויאל ולחוות את האקשן האינטנסיבי של PUBG, תצטרכו להוריד את המשחק למחשב האישי שלכם. כך:

שלב 1: הורד את Steam

הצעד הראשון להורדת PUBG למחשב הוא הורדת Steam, פלטפורמת ההפצה הדיגיטלית שפותחה על ידי Valve Corporation. Steam היא פלטפורמה חינמית המאפשרת לך לרכוש, להוריד ולשחק משחקים. כדי להוריד את Steam, בקר באתר הרשמי ולחץ על כפתור "הורד את Steam".

שלב 2: צור חשבון Steam

לאחר שהורדת את Steam, תצטרך ליצור חשבון. כדי לעשות זאת, לחץ על כפתור "צור חשבון" בדף הבית של Steam. יהיה עליך לספק את כתובת הדוא"ל שלך וליצור סיסמה.

שלב 3: קנה PUBG

לאחר שיצרת את חשבון Steam שלך, תוכל לרכוש PUBG. כדי לעשות זאת, חפש את "PUBG" בחנות Steam ולחץ על כפתור "הוסף לעגלה". לאחר מכן תתבקש להזין את פרטי התשלום שלך. לאחר שתשלים את הרכישה, PUBG יתווסף לספריית Steam שלך.

שלב 4: הורד את PUBG

לאחר רכישת PUBG, תוכל להוריד את המשחק. כדי לעשות זאת, פתח את ספריית Steam שלך ולחץ על כפתור "הורד" לצד המשחק. לאחר מכן Steam יתחיל להוריד את המשחק.

שלב 5: התקן PUBG

לאחר השלמת ההורדה, תוכל להתקין את PUBG. כדי לעשות זאת, פתח את המשחק בספריית Steam שלך ולחץ על כפתור "התקן". לאחר מכן Steam יתחיל להתקין את המשחק.

מוכן לשחק?

לאחר שהתקנת את PUBG, אתה מוכן להצטרף לקרב רויאל. פתחו את המשחק והתכוננו לחוות את האקשן האינטנסיבי של PUBG. למידע נוסף על המשחק, אתה יכול לבקר באתר הרשמי או למצוא מידע נוסף בוויקיפדיה. בהצלחה ותהנה!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן