דף הבית » איך להוריד למחשב » כיצד להוריד PUBG למחשב בחינם

כיצד להוריד PUBG למחשב בחינם

כיצד להוריד PUBG למחשב בחינם

מה זה PUBG?

PlayerUnknown's Battlegrounds (PUBG) הוא משחק קרב רויאל מרובה משתתפים מקוון שפותח ופורסם על ידי PUBG Corporation, חברת בת של חברת משחקי הווידאו הדרום קוריאנית Bluehole. המשחק מבוסס על אופנים קודמים שנוצרו על ידי ברנדן "PlayerUnknown" Greene עבור משחקים אחרים, בהשראת הסרט היפני Battle Royale משנת 2000, והורחב למשחק עצמאי בניהולו היצירתי של גרין. במשחק, עד מאה שחקנים צונחים על אי ומחפשים כלי נשק וציוד כדי להרוג אחרים תוך הימנעות מההרג בעצמם. האזור הבטוח הזמין של מפת המשחק פוחת בגודלו עם הזמן, ומכוון את השחקנים השורדים לאזורים צפופים יותר כדי לאלץ מפגשים. השחקן או הקבוצה האחרונים שעומדים מנצחים בסיבוב.

כיצד להוריד PUBG למחשב בחינם

שלב 1: התקן Steam

הצעד הראשון להורדת PUBG בחינם הוא התקנת Steam, פלטפורמת ההפצה הדיגיטלית שפותחה על ידי Valve Corporation. Steam היא פלטפורמה חינמית המאפשרת לך לרכוש, להוריד ולשחק משחקים ממגוון מפתחים. כדי להתקין Steam, בקר באתר Steam ולחץ על כפתור "התקן Steam עכשיו". לאחר השלמת ההורדה, הפעל את תוכנית ההתקנה ופעל לפי ההוראות שעל המסך.

שלב 2: צור חשבון Steam

לאחר התקנת Steam, תצטרך ליצור חשבון Steam. כדי לעשות זאת, לחץ על כפתור "צור חשבון" באתר Steam. יהיה עליך לספק כתובת דואר אלקטרוני, ליצור שם משתמש וליצור סיסמה. לאחר שיצרת את החשבון שלך, תוכל להיכנס ל-Steam.

שלב 3: הורד את PUBG

לאחר שנכנסת ל-Steam, תוכל לחפש PUBG בחנות. כשתמצא את המשחק, לחץ על כפתור "הוסף לעגלה" ובצע את ההוראות שעל המסך כדי להשלים את הרכישה. לאחר השלמת הרכישה, המשחק יתחיל להוריד. בהתאם לחיבור האינטרנט שלך, זה עשוי להימשך זמן מה.

שלב 4: התקן PUBG

לאחר השלמת ההורדה, תוכל להתקין את המשחק. כדי לעשות זאת, פתח את ספריית Steam, בחר את המשחק ולחץ על כפתור "התקן". פעל לפי ההוראות שעל המסך כדי להשלים את ההתקנה.

שלב 5: הפעל PUBG

לאחר התקנת המשחק, תוכל להפעיל אותו ולהתחיל לשחק. תהנה!

דעה אישית

PUBG הוא משחק מהנה וממכר להפליא. קל ללכת לאיבוד במשחק ולבלות שעות במשחק. המשחק מתעדכן כל הזמן בתוכן חדש, כך שתמיד יש משהו חדש לחקור. אני ממליץ בחום לנסות את זה!

שאלות ותשובות

ש: האם PUBG בחינם?

ת: כן, PUBG ניתן בחינם להורדה ולהפעלה במחשב. עם זאת, יש רכישות זמינות במשחק.

ש: האם PUBG זמין בפלטפורמות אחרות?

ת: כן, PUBG זמין ב-Xbox One, PlayStation 4 ומכשירים ניידים.

ש: האם PUBG חוצה פלטפורמות?

ת: כן, PUBG הוא חוצה פלטפורמות, כלומר אתה יכול לשחק עם שחקנים בפלטפורמות שונות.

ש: האם PUBG מתאים לילדים?

ת: PUBG מדורג 18+ על ידי Board Rating Software Entertainment (ESRB). לכן, זה לא מתאים לילדים.

סיכום

PUBG הוא משחק קרב רויאל מקוון פופולרי להפליא שניתן להוריד ולשחק בחינם במחשב. כדי להתחיל, תצטרך להתקין את Steam, ליצור חשבון Steam ולהוריד ולהתקין את המשחק. לאחר התקנת המשחק, תוכל להפעיל אותו ולהתחיל לשחק. תהנה!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן