דף הבית » איך להוריד למחשב » כיצד להוריד את FIFA 18 בחינם למחשב

כיצד להוריד את FIFA 18 בחינם למחשב

כיצד להוריד את FIFA 18 בחינם למחשב

מבוא

FIFA 18 הוא אחד ממשחקי וידאו הספורט הפופולריים ביותר בעולם. זהו משחק הדמיית כדורגל שפותח על ידי EA Sports ויצא בספטמבר 2017. המשחק זמין ל-PlayStation 4, Xbox One, Nintendo Switch ולמחשב האישי. זהו הפרק ה-25 בסדרת FIFA וכולל מגוון תכונות חדשות, כולל גרפיקה משופרת, מצבי משחק חדשים ומשחק משופר.

כיצד להוריד את FIFA 18 בחינם למחשב

אם אתה רוצה לקבל את חווית המשחק הטובה ביותר, אתה צריך להוריד את FIFA 18 בחינם למחשב. להלן השלבים לעשות זאת:

שלב 1: הורד את המשחק

השלב הראשון הוא הורדת המשחק. אתה יכול לעשות זאת על ידי ביקור באתר הרשמי של EA Sports. ברגע שאתה נמצא באתר, תצטרך ליצור חשבון. לאחר שיצרת חשבון, תוכל להוריד את המשחק.

שלב 2: התקן את המשחק

לאחר שהורדת את המשחק, תצטרך להתקין אותו. כדי לעשות זאת, תצטרך ללחוץ פעמיים על הקובץ שהורד ולפעול לפי ההוראות שעל המסך. לאחר השלמת ההתקנה, תוכל להפעיל את המשחק.

שלב 3: שחק את המשחק

לאחר שהתקנת את המשחק, תוכל להתחיל לשחק. אתה יכול לבחור מתוך מגוון מצבי משחק, כולל לשחקן יחיד, מרובה משתתפים ומקוון. אתה יכול גם להתאים אישית את הקבוצה שלך ולשחק נגד שחקנים אחרים באינטרנט.

השוואה מהירה

תכונה פיפ"א 18
גרָפִיקָה מְשׁוּפָּר
מצבי משחק מגוון
משחקיות מְשׁוּפָּר

דעה אישית

אני משחק ב-FIFA 18 כבר כמה חודשים ואני חייב לומר שזה אחד ממשחקי הווידאו הספורטיביים הטובים ביותר ששיחקתי אי פעם. הגרפיקה מדהימה והמשחק חלק ומגיב. המשחק מציע גם מגוון מצבי משחק, כך שתוכלו לשחק במשחק בכל דרך שתרצו. אני ממליץ בחום להוריד את FIFA 18 בחינם למחשב האישי אם אתה רוצה לקבל את חווית המשחק הטובה ביותר.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן