דף הבית » איך להוריד למחשב » כיצד להוריד את גיבוי WhatsApp מהכונן למחשב

כיצד להוריד את גיבוי WhatsApp מהכונן למחשב

כיצד להוריד את גיבוי WhatsApp מהכונן למחשב

מבוא

האם אתה מחפש דרך להוריד את גיבוי WhatsApp שלך מ-Google Drive למחשב שלך? אם כן, הגעתם למקום הנכון. במאמר זה נראה לך כיצד לעשות זאת בכמה שלבים פשוטים. WhatsApp היא אחת מאפליקציות המסרים הפופולריות בעולם, ואין זה מפתיע שאנשים רבים משתמשים בה כדי לשמור על קשר עם החברים והמשפחה שלהם. אבל מה קורה אם אתה צריך להחליף טלפון או להתקין מחדש את האפליקציה? זה המקום שבו נכנסים גיבויים של WhatsApp. WhatsApp מאפשר לך לגבות את הצ'אטים והמדיה שלך ב-Google Drive, כך שתוכל לשחזר אותם בקלות אם אי פעם תצטרך. במאמר זה נראה לך כיצד להוריד את גיבוי WhatsApp שלך מ-Google Drive למחשב שלך.

כיצד להוריד את גיבוי WhatsApp מ-Google Drive למחשב

הצעד הראשון הוא פתיחת אתר Google Drive במחשב שלך. לאחר שנכנסת, לחץ על הכרטיסייה "הכונן שלי" בראש העמוד. לאחר מכן, לחץ על התיקיה "WhatsApp" בסרגל הצד השמאלי. זה המקום שבו מאוחסנים גיבויי WhatsApp שלך. כעת, בחר את קובץ הגיבוי שברצונך להוריד. אתה יכול לזהות את הקובץ לפי התאריך והשעה שהוא נוצר. לאחר שבחרת את הקובץ, לחץ על כפתור "הורד" בפינה השמאלית העליונה של העמוד. פעולה זו תוריד את הקובץ למחשב שלך.

שחזור הגיבוי שלך

לאחר שהורדת את קובץ הגיבוי למחשב שלך, תוכל לשחזר אותו לחשבון WhatsApp שלך. כדי לעשות זאת, פתח את אפליקציית WhatsApp בטלפון שלך והקש על הכרטיסייה "הגדרות". לאחר מכן, הקש על "צ'אטים" ולאחר מכן על "גיבוי צ'אט". כאן תראה אפשרות "לשחזר" את הגיבוי שלך. הקש על אפשרות זו ולאחר מכן בחר את קובץ הגיבוי שהורדת זה עתה מ-Google Drive. הצ'אטים והמדיה של WhatsApp שלך ישוחזרו כעת מקובץ הגיבוי.

מחיקת הגיבוי שלך

לאחר שחזרת את הגיבוי של WhatsApp שלך, ייתכן שתרצה למחוק את הקובץ מ-Google Drive. כדי לעשות זאת, פתח את אתר Google Drive במחשב שלך ונווט לתיקיית "WhatsApp". בחר את קובץ הגיבוי שברצונך למחוק ולאחר מכן לחץ על סמל "אשפה" בפינה השמאלית העליונה של הדף. פעולה זו תעביר את הקובץ לתיקיית "אשפה", שם הוא יימחק לצמיתות לאחר 30 יום.

סיכום

גיבוי הצ'אטים והמדיה של WhatsApp ל-Google Drive היא דרך מצוינת לשמור על בטיחותם למקרה שאי פעם תצטרך להחליף טלפון או להתקין מחדש את האפליקציה. במאמר זה, הראינו לך כיצד להוריד את גיבוי WhatsApp שלך מ-Google Drive למחשב שלך. הראינו לך גם כיצד לשחזר את הגיבוי לחשבון WhatsApp שלך וכיצד למחוק את הקובץ מ-Google Drive. אנו מקווים שמאמר זה היה מועיל. תודה שקראת!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן