דף הבית » איך להוריד למחשב » כיצד להוריד WhatsApp ללא טלפון למחשב

כיצד להוריד WhatsApp ללא טלפון למחשב

כיצד להוריד WhatsApp ללא טלפון למחשב

כיצד להוריד WhatsApp ללא טלפון למחשב

וואטסאפ היא אחת מאפליקציות המסרים הפופולריות בעולם, ואין זה מפתיע שאנשים רבים רוצים להשתמש בה בלי צורך להשתמש בטלפון. למרבה המזל, אפשר להוריד את וואטסאפ ללא טלפון למחשב. הנה איך לעשות את זה.

שלב 1: הורד את אפליקציית WhatsApp Desktop

הצעד הראשון הוא הורדת אפליקציית WhatsApp Desktop. זה זמין עבור מחשבי Windows ו-Mac כאחד, ותוכל למצוא אותו באתר האינטרנט הרשמי של WhatsApp. לאחר שהורדת את האפליקציה, תוכל להתקין אותה במחשב שלך.

שלב 2: צור חשבון WhatsApp

לאחר התקנת האפליקציה, יהיה עליך ליצור חשבון WhatsApp. זה נעשה על ידי הזנת שמך, כתובת הדוא"ל והסיסמה שלך. תצטרך גם להזין מספר טלפון, אבל זה לא הכרחי אם אין לך כזה.

שלב 3: אמת את חשבונך

לאחר שיצרת את החשבון שלך, תצטרך לאמת אותו. זה נעשה על ידי הזנת קוד אימות שיישלח לכתובת המייל שלך. לאחר שתזין את הקוד, החשבון שלך יאומת ותוכל להתחיל להשתמש בוואטסאפ ללא טלפון.

שלב 4: התחל להשתמש ב-WhatsApp

לאחר אימות החשבון שלך, תוכל להתחיל להשתמש ב-WhatsApp. אתה יכול לשלוח ולקבל הודעות, לבצע שיחות קוליות ווידאו, ואפילו לשתף תמונות וסרטונים. אתה יכול גם להשתמש ב-WhatsApp כדי לשמור על קשר עם החברים והמשפחה שלך, לא משנה היכן הם נמצאים בעולם.

סיכום

הורדת WhatsApp ללא טלפון למחשב שלך היא קלה וישירה. כל שעליכם לעשות הוא להוריד את האפליקציה, ליצור חשבון, לאמת אותה, ותוכלו להתחיל להשתמש בוואטסאפ ללא טלפון. למידע נוסף על WhatsApp, אתה יכול לבקר ביוטיוב או בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן