דף הבית » חדש » טרקים בדרום אמריקה למטייל

טרקים בדרום אמריקה למטייל

טרקים בדרום אמריקה למטייל

למה לצפות בעת טרקים בדרום אמריקה

טרקים בדרום אמריקה הם חוויה שלא דומה לשום חוויה אחרת. מהג'ונגלים השופעים של פרו ועד לפסגות המושלגות של הרי האנדים, לדרום אמריקה יש מה להציע לכל סוג של מטייל. בין אם אתה מטייל מנוסה ובין אם אתה מטייל בפעם הראשונה, תמצא שפע של הרפתקאות ונופים עוצרי נשימה בדרום אמריקה. כשאתה מטייל בדרום אמריקה, אתה יכול לצפות להיתקל במגוון אקלים ושטחים. מיערות הגשם הטרופיים של האמזונס ועד למדבריות היבשים של אטקמה, תמצאו מגוון רחב של נופים ומערכות אקולוגיות. תמצאו גם מגוון תרבויות, מהילידים של האמזונס ועד למרכזים העירוניים של בואנוס איירס וריו דה ז'ניירו.

המקומות הטובים ביותר לטיולים בדרום אמריקה

יש הרבה מקומות נהדרים לצאת לטרקים בדרום אמריקה. פרו היא אחד היעדים הפופולריים ביותר עבור מטיילים, מכיוון שהיא מציעה מגוון נופים ותרבויות. שביל האינקה הוא אחד ממסלולי הטרקים המפורסמים ביותר בפרו, המוביל לעיר העתיקה מאצ'ו פיצ'ו. יעדים פופולריים נוספים בפרו כוללים את קניון קולקה, העמק הקדוש ורכס הרי קורדיירה בלנקה. באקוודור, לולאת Quilotoa היא מסלול טיול פופולרי שלוקח אותך דרך מגוון נופים, מהרי געש בגובה רב ועד יערות עננים שופעים. בארגנטינה, הפארק הלאומי לוס גלסיארס הוא מקום נהדר לצאת לטרקים, מכיוון שהוא מציע נופים מדהימים של קרחונים, אגמים והרים. בצ'ילה, הפארק הלאומי טורס דל פיינה הוא יעד פופולרי לטרקים, המציע נופים מרהיבים של הנוף הפטגוני.

מה להביא לטיולים בדרום אמריקה

כאשר מטיילים בדרום אמריקה, חשוב להיות מוכנים. הקפידו להביא את הבגדים והציוד הנכונים לאקלים ולשטח בו תטיילו. זוג טוב של נעלי הליכה הוא חיוני, כמו גם ז'קט ומכנסיים עמידים למים. הביאו הרבה מים וחטיפים, כמו גם ערכת עזרה ראשונה ומפה. חשוב גם להיות מודעים לסיכונים הכרוכים בטרקים בדרום אמריקה. הקפידו לחקור את האזור בו תטיילו ולהיות מודעים לסכנות אפשריות. יש להביא מכשיר GPS או טלפון לוויני, למקרה חירום. צפו בסרטונים על טרקים בדרום אמריקה

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן