דף הבית » חדש » טרקים באי הדרומי בניו זילנד: הרפתקה של החיים

טרקים באי הדרומי בניו זילנד: הרפתקה של החיים

טרקים באי הדרומי בניו זילנד: הרפתקה של החיים

סיור באי הדרומי של ניו זילנד

האי הדרומי של ניו זילנד הוא אזור עוצר נשימה בעולם, עם מגוון רחב של נופים ופעילויות לחקור. מיערות הגשם השופעים של החוף המערבי ועד להרים המחוספסים של האלפים הדרומיים, האי הדרומי של ניו זילנד הוא גן עדן לטרקים. בין אם אתה מטייל מנוסה או טירון, יש שפע של מסלולי טרקים לבחירה באי הדרומי של ניו זילנד. מטיולים של מספר ימים ועד טיולי יום קצרים, יש משהו לכל אחד. הנה כמה ממסלולי הטרקים הטובים ביותר באי הדרומי של ניו זילנד.

הפארק הלאומי קאהורנגי

הפארק הלאומי קאהוראנג'י ממוקם בפינה הצפון מערבית של האי הדרומי של ניו זילנד והוא ביתם של כמה מהנופים המדהימים ביותר באזור. הפארק הוא ביתם של מגוון מסלולי טרקים, מטיולי יום קלים ועד משלחות ארוכות. The Heaphy Track הוא אחד ממסלולי הטרקים הפופולריים ביותר בפארק הלאומי קאהורנגי. מסלול זה באורך 80 ק"מ נמשך 4-6 ימים ולוקח את המטיילים דרך מגוון נופים, מיערות גשם עבותים ועד כרי דשא אלפיניים. מסלול החוף אבל טסמן הוא עוד מסלול טיול פופולרי בפארק הלאומי קאהורנגי. מסלול זה של 60 ק"מ לוקח 3-5 ימים להשלמתו ולוקח מטיילים דרך כמה מנופי החוף המדהימים ביותר באזור.

הפארק הלאומי הר שואף

הפארק הלאומי Mount Aspiring ממוקם באלפים הדרומיים של האי הדרומי של ניו זילנד והוא ביתם של כמה מהנופים ההרים המרהיבים ביותר באזור. הפארק הוא ביתם של מגוון מסלולי טרקים, מטיולי יום קצרים ועד משלחות ארוכות. מסלול רוטברן הוא אחד ממסלולי הטרקים הפופולריים ביותר בפארק הלאומי מאונט אספירינג. מסלול זה באורך 32 ק"מ נמשך 2-3 ימים ולוקח את המטיילים דרך מגוון נופים, מיערות גשם עבותים ועד כרי דשא אלפיניים. מסלול מילפורד הוא עוד מסלול טיול פופולרי בפארק הלאומי Mount Aspiring. מסלול זה באורך 53 ק"מ לוקח 4-5 ימים להשלמתו ולוקח מטיילים דרך כמה מהנופים ההרים המדהימים ביותר באזור.

הפארק הלאומי אאורקי/הר קוק

הפארק הלאומי Aoraki/Mount Cook ממוקם באלפים הדרומיים של האי הדרומי של ניו זילנד והוא ביתם של כמה מהנופים ההרים המרהיבים ביותר באזור. הפארק הוא ביתם של מגוון מסלולי טרקים, מטיולי יום קצרים ועד משלחות ארוכות. דרך Mueller Hut הוא אחד ממסלולי הטרקים הפופולריים ביותר בפארק הלאומי אאורקי/הר קוק. מסלול זה באורך 16 ק"מ לוקח 1-2 ימים להשלמתו ולוקח מטיילים דרך מגוון נופים, מיערות גשם עבותים ועד כרי דשא אלפיניים. מסלול עמק הוקר הוא עוד מסלול טיול פופולרי בפארק הלאומי אאורקי/הר קוק. מסלול זה של 10 ק"מ לוקח 1-2 ימים כדי להשלים ולוקח מטיילים דרך כמה מהנוף ההרים המדהים ביותר באזור. לא משנה מה רמת הניסיון שלכם, באי הדרומי של ניו זילנד יש משהו לכולם. מטיולים של מספר ימים ועד טיולי יום קצרים, יש משהו לכל אחד. אז למה שלא תבואו לחקור את האי הדרומי של ניו זילנד ולחוות את ההרפתקה של פעם בחיים?

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן