דף הבית » חדש » טיולי טרקים לחו"ל – סקירה של היעדים הטובים ביותר

טיולי טרקים לחו"ל – סקירה של היעדים הטובים ביותר

טיולי טרקים לחו"ל - סקירה של היעדים הטובים ביותר

האנדים

הרי האנדים הם יעד מצוין לטיולי טרקים בחו"ל. עם הפסגות הגבוהות, העמקים העמוקים והנוף המדהים, אין זה פלא שהרי האנדים הם אחד מיעדי הטרקים הפופולריים ביותר בעולם. מסלולי הטרקים הפופולריים ביותר בהרי האנדים כוללים את שביל האינקה, לולאת Quilotoa ו-Cordillera Blanca. שביל האינקה הוא מסע בן ארבעה ימים דרך העמק הקדוש של האינקה, המסתיים בעיר האבודה מאצ'ו פיצ'ו. לולאת Quilotoa הוא טרק בן שלושה ימים סביב הר הגעש Quilotoa, עם נופים מדהימים של האזור הכפרי שמסביב. הקורדיירה בלנקה הוא טרק בן חמישה ימים דרך רכס ההרים בגובה רב, עם נופים עוצרי נשימה של הפסגות המושלגות.

הרי ההימלאיה

הרי ההימלאיה הם יעד פופולרי נוסף לטיולי טרקים בחו"ל. עם הפסגות המתנשאות, העמקים העמוקים והכפרים הנידחים, הרי ההימלאיה הם גן עדן לטרקים. מסלולי הטרקים הפופולריים ביותר בהרי ההימלאיה כוללים את מסלול האנאפורנה, טרק מחנה הבסיס של האוורסט וטרק עמק Langtang. מעגל האנאפורנה הוא מסע של שלושה שבועות סביב רכס הרי האנאפורנה, עם נופים מדהימים של האזור הכפרי שמסביב. טרק הבסיס של האוורסט הוא טרק בן שבועיים למחנה הבסיס של ההר הגבוה בעולם, עם נופים מדהימים של פסגות ההימלאיה. טרק עמק Langtang הוא טרק בן שבועיים דרך עמק Langtang המרוחק, עם נופים מדהימים של הפסגות המושלגות.

האלפים

האלפים הם עוד יעד נהדר לטיולי טרקים בחו"ל. עם הגבעות המתגלגלות, העמקים השופעים והנוף המדהים, הרי האלפים הם מקום נהדר לחקור. מסלולי הטרקים הפופולריים ביותר באלפים כוללים את ה-Tour du Mont Blanc, ה-Haute Route, וה-Dolomites. Tour du Mont Blanc הוא מסע של שלושה שבועות מסביב לרכס מון בלאן, עם נופים מדהימים של האזור הכפרי שמסביב. המסלול העילאי הוא טרק בן שבועיים דרך האלפים השוויצרים, הצרפתיים והאיטלקיים, עם נופים מדהימים של הפסגות המושלגות. הרי הדולומיטים הוא טרק בן שבועיים דרך רכס הרי הדולומיטים המדהים, עם נוף עוצר נשימה של האזור הכפרי שמסביב.

מדבר סהרה

מדבר סהרה הוא עוד יעד נהדר לטיולי טרקים בחו"ל. עם דיונות החול העצומות, הכפרים הנידחים והנוף המדהים שלה, הסהרה היא מקום נהדר לחקור. מסלולי הטרקים הפופולריים ביותר בסהרה כוללים את Tassili N'Ajjer, Erg Chebbi, והErg Chigaga. Tassili N'Ajjer הוא טרק של שבועיים דרך רכס הרי Tassili N'Ajjer, עם נופים מדהימים של הסביבה. מִדבָּר. ה-Erg Chebbi הוא טרק בן שלושה שבועות דרך דיונות החול של Erg Chebbi, עם נופים מדהימים של המדבר שמסביב. ה-Erg Chigaga הוא טרק בן שלושה שבועות דרך דיונות החול של Erg Chigaga, עם נופים עוצרי נשימה של המדבר שמסביב.

צפון מערב האוקיינוס השקט

הצפון-מערב הפסיפי הוא יעד נהדר נוסף לטיולי טרקים בחו"ל. עם היערות השופעים, קו החוף המפורץ והנוף המדהים שלו, צפון מערב האוקיינוס השקט הוא מקום נהדר לחקור. מסלולי הטרקים הפופולריים ביותר בצפון מערב האוקיינוס השקט כוללים את North Cascades, הפארק הלאומי האולימפי והפארק הלאומי Mount Rainier. The North Cascades הוא טרק של שבועיים דרך רכס הרי North Cascades, עם נופים מדהימים של השממה שמסביב. הפארק הלאומי האולימפי הוא טרק בן שלושה שבועות דרך הפארק הלאומי האולימפי, עם נופים מדהימים של השממה שמסביב. הפארק הלאומי הר ריינאייר הוא טרק בן שלושה שבועות דרך הפארק הלאומי הר ריינאייר, עם נופים עוצרי נשימה של השממה שמסביב.

סיכום

טיולי טרקים לחו"ל יכולים להיות חוויה מדהימה. בין אם אתם מחפשים טרק מאתגר בהרי האנדים, מסע אפי בהרי ההימלאיה, או טרק שליו בצפון-מערב האוקיינוס השקט, יש המון יעדי טרקים נהדרים ברחבי העולם. אז למה שלא תתכנן את טיול הטרקים הבא שלך בחו"ל ותחקור את המקומות היפים בעולם?

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן