דף הבית » עוצר נשימה » טיולים ארוכים בארה"ב – המקומות הטובים ביותר ללכת

טיולים ארוכים בארה"ב – המקומות הטובים ביותר ללכת

טיולים ארוכים בארה"ב - המקומות הטובים ביותר ללכת

מה זה טרק ארוך?

טרק ארוך הוא טיול למרחקים ארוכים או מסע ממושך באזור שממה. זה נעשה בדרך כלל על פני תקופה של ימים, שבועות או אפילו חודשים. טרקים ארוכים פופולריים בקרב מטיילים, תרמילאים וחובבי שטח. הם מספקים הזדמנות לחקור אזורים מרוחקים ולחוות את הטבע בצורה ייחודית.

הטיולים הארוכים הטובים ביותר בארה"ב

ארצות הברית היא ביתם של כמה מהטרקים הארוכים הטובים בעולם. משביל האפלצ'ים לשביל פסיפיק קרסט, יש משהו לכולם. להלן כמה מהטרקים הארוכים הטובים ביותר בארה"ב.

שביל האפלצ'ים

שביל האפלצ'ים הוא אחד הטרקים הארוכים המפורסמים ביותר בארה"ב. זהו שביל רגלי באורך 2,190 מייל העובר דרך 14 מדינות ממיין לג'ורג'יה. זהו טרק מאתגר שלוקח בממוצע 5-7 חודשים. לאורך הדרך, המטיילים יחוו נוף יפהפה, חיות בר ומגוון שטחים.

שביל פסיפיק קרסט

שביל פסיפיק קרסט הוא שביל רגלי באורך 2,650 מייל העובר ממקסיקו לקנדה. זהו טרק מאתגר שלוקח בממוצע 4-6 חודשים. לאורך הדרך יחוו המטיילים פסגות הרים מלכותיות, יערות עבותים ומגוון שטחים.

שביל חלוקת קונטיננטל

ה-Continental Divide Trail הוא שביל רגלי באורך 3,100 קילומטרים העובר מקנדה למקסיקו. זהו טרק מאתגר שלוקח בממוצע 6-8 חודשים. לאורך הדרך, המטיילים יחוו נוף אלפיני מדהים, חיות בר ומגוון שטחים.

שביל ג'ון מיור

שביל ג'ון מיור הוא שביל רגלי באורך 211 מייל שעובר דרך הרי סיירה נבאדה בקליפורניה. זהו טרק מאתגר שלוקח בממוצע 2-4 שבועות. לאורך הדרך, המטיילים יחוו נופי הרים עוצרי נשימה, יערות עבותים ומגוון שטחים.

טבלת הטיולים הארוכים בארה"ב

שֵׁם אורך זמן להשלים
שביל האפלצ'ים 2,190 מייל 5-7 חודשים
שביל פסיפיק קרסט 2,650 מייל 4-6 חודשים
שביל חלוקת קונטיננטל 3,100 מיילים 6-8 חודשים
שביל ג'ון מיור 211 מיילים 2-4 שבועות

אם אתם מחפשים הרפתקה של פעם בחיים, שקול אחד מהטרקים הארוכים הללו בארה"ב. תוכלו לחוות נוף עוצר נשימה, חיות בר ומגוון שטחים. תוכל למצוא מידע נוסף על טרקים אלו וטרקים ארוכים אחרים בארה"ב כאן .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן