דף הבית » עוצר נשימה » טרקים מומלצים בעולם

טרקים מומלצים בעולם

טרקים מומלצים בעולם

הרי ההימלאיה

הרי ההימלאיה הם אחד מרכסי ההרים המרהיבים בעולם. טווח זה של פסגות מושלגות, המשתרע על פני הודו, נפאל וטיבט, הוא ביתם של כמה מהטרקים האיקוניים ביותר בעולם. ממעגל אנאפורנה ועד למחנה הבסיס של האוורסט, הרי ההימלאיה מציעים כמה מהטרקים המתגמלים והמאתגרים ביותר בעולם.

מעגל אנאפורנה

מעגל אנאפורנה הוא אחד הטרקים הפופולריים ביותר בהרי ההימלאיה. מעגל זה של 180 מייל לוקח אותך דרך כמה מהנופים המרהיבים ביותר בעולם, מיערות ירוקים ועבותים להרים מושלגים. כמו כן, תזכו לחוות את התרבות הייחודית של האזור, כשתעברו בכפרים קטנים ותכירו את המקומיים.

מחנה בסיס האוורסט

טרק הבסיס של האוורסט הוא אחד הטרקים האייקוניים בעולם. טרק זה בן 16 יום לוקח אתכם למחנה הבסיס של ההר הגבוה בעולם, הר האוורסט. לאורך הדרך תזכו לחוות כמה מהנופים עוצרי הנשימה בעולם, כמו גם את התרבות הייחודית של אנשי השרפה.

האנדים

הרי האנדים הם רכס ההרים הארוך ביותר בעולם, המשתרע מוונצואלה ועד צ'ילה. מטווח זה הוא ביתם של כמה מהטרקים המרהיבים ביותר בעולם, משביל האינקה ועד ללולאת קווילוטואה. בין אם אתם מחפשים טרק מאתגר או טיול נינוח, בהרי האנדים יש משהו לכולם.

שביל האינקה

שביל האינקה הוא אחד הטרקים הפופולריים בעולם. טרק זה בן 4 ימים לוקח אותך דרך כמה מהנופים המדהימים ביותר בעולם, כשאתה עובר דרך עמקים ירוקים ושופעים וחורבות אינקה עתיקות. בדרך גם תזכו לחוות את התרבות הייחודית של האזור, כשתעברו בכפרים קטנים ותכירו את המקומיים.

Quilotoa לולאה

לולאת Quilotoa הוא אחד הטרקים המרהיבים בהרי האנדים. טרק זה בן 4 ימים לוקח אותך דרך כמה מהנופים המדהימים ביותר בעולם, מהרים מושלגים ועד עמקים ירוקים ושופעים. בדרך גם תזכו לחוות את התרבות הייחודית של האזור, כשתעברו בכפרים קטנים ותכירו את המקומיים.

מַסָע מקום אורך
מעגל אנאפורנה הימלאיה 180 מייל
מחנה בסיס האוורסט הימלאיה 16 ימים
שביל האינקה האנדים 4 ימים
Quilotoa לולאה האנדים 4 ימים

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן