דף הבית » איך להוריד למחשב » כיצד להוריד תמונות מ-S7 למחשב

כיצד להוריד תמונות מ-S7 למחשב

כיצד להוריד תמונות מ-S7 למחשב

מבוא

האם אתה מחפש דרך להעביר תמונות מסמסונג S7 למחשב שלך? אם כן, הגעתם למקום הנכון. במדריך זה, נראה לך כיצד להוריד תמונות מ-S7 למחשב שלך בכמה שלבים פשוטים. המשך לקרוא כדי לגלות כיצד להעביר תמונות מהטלפון למחשב שלך.

העברת תמונות מה-S7 למחשב שלך

הצעד הראשון בהעברת תמונות מ-S7 למחשב הוא לחבר את הטלפון למחשב. כדי לעשות זאת, תזדקק לכבל USB. לאחר שחיברת את הטלפון למחשב שלך, תצטרך להפעיל ניפוי USB בטלפון שלך. כדי לעשות זאת, עבור אל הגדרות > אפשרויות מפתחים > איתור באגים ב-USB והעבר את המתג למצב "מופעל". ברגע שאיתור באגים ב-USB מופעל, תצטרך לפתוח את סייר הקבצים במחשב שלך. ב-Windows, זה בדרך כלל ממוקם בשורת המשימות. ב-Mac, זה בדרך כלל ממוקם ב-Finder. לאחר פתיחת סייר הקבצים, תצטרך לאתר את ה-S7 שלך. זה צריך להיות רשום כמכשיר. לאחר שאיתרת את ה-S7 שלך, תצטרך לפתוח אותו. בפנים, אתה אמור לראות תיקיה שכותרתה "DCIM". זה המקום שבו כל התמונות שלך מאוחסנות. אתה יכול לבחור את התמונות שברצונך להעביר ולהעתיק אותן למחשב שלך.

שימוש בשירות אחסון בענן

דרך נוספת להעביר תמונות מה-S7 למחשב היא להשתמש בשירות אחסון בענן. שירותים פופולריים כמו Dropbox, Google Drive ו-iCloud מציעים כולם שטח אחסון בחינם. אתה יכול להעלות את התמונות שלך לענן ולאחר מכן להוריד אותן למחשב שלך.

שימוש באפליקציה של צד שלישי

אם אינך רוצה להשתמש בשירות אחסון בענן, תוכל גם להשתמש באפליקציה של צד שלישי כדי להעביר תמונות מה-S7 למחשב שלך. קיימות מגוון אפליקציות זמינות, כמו Samsung Smart Switch, המאפשרת להעביר תמונות מה-S7 למחשב בכמה לחיצות בלבד.

שימוש בכרטיס SD

אם ל-S7 שלך יש כרטיס SD, אתה יכול להשתמש בו גם כדי להעביר תמונות מה-S7 למחשב שלך. כל שעליך לעשות הוא להכניס את כרטיס ה-SD למחשב שלך ולאחר מכן להעתיק את התמונות מהכרטיס למחשב שלך.

סיכום

העברת תמונות מה-S7 למחשב קלה. אתה יכול להשתמש בכבל USB, שירות אחסון בענן, אפליקציה של צד שלישי או כרטיס SD כדי להעביר תמונות מה-S7 למחשב שלך. למידע נוסף, בדוק את המדריך של YouTube או מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן