דף הבית » איך להוריד למחשב » כיצד להוריד תמונות מאלבומי גוגל למחשב שלך

כיצד להוריד תמונות מאלבומי גוגל למחשב שלך

כיצד להוריד תמונות מאלבומי גוגל למחשב שלך

כיצד להוריד תמונות מאלבומי גוגל למחשב שלך

תמונות Google היא דרך מצוינת לאחסן ולשתף את התמונות והסרטונים שלך עם חברים ובני משפחה. אבל מה אם אתה רוצה להוריד את התמונות שלך מאלבומי Google למחשב שלך? למרבה המזל, ישנן מספר דרכים לעשות זאת. במאמר זה, נסביר את השיטות השונות הזמינות ונספק השוואה מהירה של כל אחת מהן.

הורדת תמונות מאלבומי Google עם Google Takeout

Google Takeout הוא כלי המאפשר לך להוריד את הנתונים שלך משירותי Google, כולל תמונות Google. כדי להשתמש בו, פשוט עבור לדף Google Takeout ובחר באפשרות Google Photos. לאחר מכן תוכל לבחור להוריד את כל התמונות שלך או פשוט לבחור אלבומים. לאחר שבחרת, לחץ על הלחצן "צור ארכיון" ו-Google תתחיל ליצור את ההורדה שלך. בהתאם לגודל הארכיון שלך, זה עשוי להימשך זמן מה. ברגע שזה יסתיים, תקבל אימייל עם קישור להורדת התמונות שלך.

הורדת תמונות מאלבומי Google עם Google Backup and Sync

Google Backup and Sync הוא כלי המאפשר לך לסנכרן את התמונות והסרטונים שלך מ-Google Photos למחשב שלך. כדי להשתמש בו, פשוט הורד והתקן את אפליקציית הגיבוי והסנכרון של Google במחשב שלך. לאחר התקנתו, תוכל לבחור אילו תיקיות ברצונך לסנכרן ואילו תמונות וסרטונים ברצונך להוריד. אתה יכול גם לבחור לסנכרן את כל התמונות והסרטונים שלך או פשוט לבחור אלבומים.

הורדת תמונות מאלבומי Google עם Google Drive

Google Drive הוא שירות אחסון בענן המאפשר לך לאחסן ולשתף את התמונות והסרטונים שלך. כדי להשתמש בו, פשוט עבור אל אתר Google Drive והיכנס באמצעות חשבון Google שלך. לאחר שנכנסת, תוכל לבחור את התמונות והסרטונים שברצונך להוריד וללחוץ על כפתור "הורד". אתה יכול גם לבחור אלבומים שלמים להורדה.

השוואה מהירה

שיטה יתרונות חסרונות
Google Takeout קל לשימוש, יכול להוריד אלבומים שלמים יכול לקחת הרבה זמן להוריד ארכיונים גדולים
גיבוי וסנכרון של גוגל יכול לסנכרן תמונות וסרטונים למחשב שלך, יכול לבחור אלבומים לסנכרון דורש התקנת אפליקציה במחשב שלך
גוגל דרייב קל לשימוש, יכול לבחור אלבומים שלמים להורדה דורש חשבון גוגל

דעה אישית

לדעתי, הדרך הטובה ביותר להוריד תמונות מאלבומי גוגל למחשב היא להשתמש בגיבוי וסנכרון של גוגל. זה קל לשימוש ומאפשר לך לסנכרן את התמונות והסרטונים שלך למחשב שלך. בנוסף, אתה יכול לבחור אילו אלבומים אתה רוצה לסנכרן, כך שאתה לא צריך להוריד הכל. עם זאת, אם אינך רוצה להתקין את האפליקציה, גם Google Takeout ו-Google Drive הן אפשרויות טובות. לא משנה באיזו שיטה תבחר, הורדת תמונות מאלבומי Google למחשב שלך היא דרך מצוינת לשמור על התמונות שלך בטוחות ולשתף אותן עם חברים ובני משפחה. אם אתה מחפש דרך להוריד את התמונות שלך, כל אחת מהשיטות שתוארו לעיל אמורה לעבוד בשבילך. למידע נוסף על הורדת תמונות מאלבומי Google, בדוק את הסרטון המועיל הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן