דף הבית » איך להוריד למחשב » כיצד להוריד תמונות מאייפון 8 למחשב

כיצד להוריד תמונות מאייפון 8 למחשב

כיצד להוריד תמונות מאייפון 8 למחשב

העברת תמונות מאייפון 8 למחשב

יש לכם אייפון 8 וברצונכם להעביר ממנו תמונות למחשב? זה קל לביצוע, והמדריך הזה ידריך אותך בשלבים. בין אם אתה משתמש ב-Mac או ב-PC, תוכל להעביר תמונות מהאייפון 8 למחשב שלך תוך זמן קצר.

שימוש ב-iCloud

אחת הדרכים הקלות ביותר להעביר תמונות מהאייפון 8 למחשב היא להשתמש ב-iCloud. iCloud הוא שירות אחסון בענן מבית אפל המאפשר לאחסן תמונות, סרטונים, מסמכים ועוד בענן. אתה יכול לגשת לחשבון ה-iCloud שלך מכל מכשיר, כולל המחשב שלך. כדי להעביר תמונות מה-iPhone 8 למחשב שלך באמצעות iCloud, תצטרך לוודא ש-iCloud מופעל ב-iPhone 8. כדי לעשות זאת, עבור אל הגדרות > iCloud וודא שהאפשרות iCloud Drive מופעלת. ברגע ש-iCloud מופעל, תוכל לגשת לתמונות שלך מכל מכשיר. כדי לעשות זאת, עבור אל iCloud.com והיכנס עם ה-Apple ID שלך. לאחר שנכנסת, תוכל לגשת לתמונות שלך ולהוריד אותן למחשב שלך.

שימוש ב-iTunes

דרך נוספת להעביר תמונות מהאייפון 8 למחשב היא להשתמש ב-iTunes. iTunes הוא נגן מדיה ויישום ספריית מדיה מבית אפל המאפשר לך לנהל ולהעביר מדיה בין מכשירים. כדי להעביר תמונות מה-iPhone 8 למחשב באמצעות iTunes, תצטרך לוודא ש-iTunes מותקן במחשב שלך. לאחר התקנת iTunes, תוכל לחבר את ה-iPhone 8 למחשב באמצעות כבל USB. ברגע שהאייפון 8 שלך מחובר, אתה יכול לפתוח את iTunes ולבחור את המכשיר שלך. משם, תוכל לבחור את התמונות שברצונך להעביר ולהוריד אותן למחשב שלך.

שימוש באפליקציות של צד שלישי

אם אינך רוצה להשתמש ב-iCloud או ב-iTunes, תוכל גם להשתמש באפליקציות של צד שלישי כדי להעביר תמונות מה-iPhone 8 למחשב שלך. יש מגוון אפליקציות זמינות המאפשרות לך להעביר תמונות מה-iPhone 8 למחשב שלך, כולל Dropbox, Google Photos ו- Microsoft OneDrive. כדי להעביר תמונות מה-iPhone 8 למחשב שלך באמצעות אפליקציה של צד שלישי, אתה יהיה עליך להוריד את האפליקציה לאייפון 8 שלך ולהיכנס עם החשבון שלך. לאחר שנכנסת, תוכל לבחור את התמונות שברצונך להעביר ולהוריד אותן למחשב שלך.

השוואה מהירה

שיטה יתרונות חסרונות
iCloud קל לשימוש, נגיש מכל מכשיר דורש חשבון iCloud
iTunes קל לשימוש, אין צורך בחשבונות נוספים דורש התקנת iTunes במחשב שלך
אפליקציות של צד שלישי אין צורך בתוכנה נוספת, ניתן לגשת מכל מכשיר דורש חשבון עם אפליקציית הצד השלישי

לסיכום, העברת תמונות מהאייפון 8 למחשב קלה. בין אם אתה משתמש ב-iCloud, ב-iTunes או באפליקציה של צד שלישי, תוכל להעביר תמונות מה-iPhone 8 למחשב שלך תוך זמן קצר. לכל שיטה יש יתרונות וחסרונות משלה, אז תצטרך להחליט איזו מהן הכי מתאימה לך.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן