דף הבית » איך להוריד למחשב » כיצד להוריד תמונות מאייפון 8 למחשב

כיצד להוריד תמונות מאייפון 8 למחשב

כיצד להוריד תמונות מאייפון 8 למחשב

מבוא

יש לכם אייפון 8 וברצונכם להעביר ממנו תמונות למחשב? זה קל לביצוע, והמדריך הזה ידריך אותך בתהליך. בין אם אתה משתמש ב-Mac או ב-PC, תוכל להוריד במהירות ובקלות תמונות מה-iPhone 8 למחשב שלך.

שימוש ב-iCloud

הדרך הקלה ביותר להעביר תמונות מהאייפון 8 למחשב היא להשתמש ב-iCloud. iCloud הוא שירות אחסון בענן מבית אפל המאפשר לך לאחסן תמונות, סרטונים, מסמכים וקבצים אחרים בענן. אתה יכול לגשת לקבצים האלה מכל מכשיר, כולל המחשב שלך. כדי להשתמש ב-iCloud כדי להעביר תמונות מה-iPhone 8 למחשב שלך, תצטרך להגדיר את iCloud גם ב-iPhone 8 וגם במחשב שלך. באייפון 8, עבור אל הגדרות > [השם שלך] > iCloud וודא ש-iCloud Photos מופעל. במחשב שלך, פתח את אפליקציית iCloud וודא ש-iCloud Photos מופעל. לאחר הגדרת iCloud בשני המכשירים, התמונות שלך יסונכרנו ביניהם באופן אוטומטי. לאחר מכן תוכל לגשת לתמונות שלך במחשב שלך על ידי פתיחת אפליקציית iCloud ולחיצה על הכרטיסייה תמונות.

באמצעות כבל USB

אם אינך רוצה להשתמש ב-iCloud, תוכל גם להעביר תמונות מהאייפון 8 למחשב באמצעות כבל USB. כדי לעשות זאת, תזדקק לכבל USB שתואם לאייפון 8 שלך. ברגע שיש לך את הכבל, חבר את האייפון 8 למחשב שלך באמצעות הכבל. המחשב שלך אמור לזהות את האייפון 8 שלך ולפתוח חלון עם הקבצים של האייפון 8 שלך. פתח את התיקיה של התמונות שלך ובחר את התמונות שברצונך להעביר. לאחר מכן תוכל לגרור ולשחרר את התמונות לתיקיה במחשב שלך.

באמצעות AirDrop

AirDrop היא תכונה במכשירי אפל המאפשרת לך להעביר במהירות ובקלות קבצים בין מכשירים. כדי להשתמש ב-AirDrop כדי להעביר תמונות מה-iPhone 8 למחשב שלך, תצטרך לוודא ש-AirDrop מופעל בשני המכשירים. באייפון 8, עבור אל הגדרות > כללי > AirDrop וודא ש-AirDrop מופעל. במחשב שלך, פתח את אפליקציית AirDrop וודא ש-AirDrop מופעל. לאחר הפעלת AirDrop בשני המכשירים, תוכל לבחור את התמונות שברצונך להעביר ולהקיש על כפתור השיתוף. בחר את המחשב שלך מרשימת המכשירים והתמונות יועברו למחשב שלך.

השוואה מהירה

שיטה יתרונות חסרונות
iCloud קל לשימוש, תמונות מסונכרנות אוטומטית בין מכשירים דורש הגדרת iCloud בשני המכשירים
כבל יו אס בי פשוט וישר דורש כבל USB תואם
AirDrop מהיר וקל מחייב את הפעלת AirDrop בשני המכשירים

סיכום

העברת תמונות מהאייפון 8 למחשב קלה. בין אם אתה משתמש ב-iCloud, בכבל USB או ב-AirDrop, תוכל להעביר במהירות ובקלות תמונות מה-iPhone 8 למחשב שלך. בכל שיטה שתבחר, ודא שיש לך גיבוי של התמונות שלך למקרה שמשהו ישתבש. כך, תמיד יהיה לך עותק של התמונות שלך, גם אם יקרה משהו לאייפון 8 או למחשב שלך. עכשיו שאתה יודע איך להעביר תמונות מהאייפון 8 למחשב שלך, אתה יכול בקלות לשתף את התמונות שלך עם חברים ובני משפחה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן