דף הבית » איך להוריד למחשב » כיצד להוריד תיקיית Drive למחשב

כיצד להוריד תיקיית Drive למחשב

כיצד להוריד תיקיית Drive למחשב

כיצד להוריד תיקיית Drive למחשב

האם אתה מחפש דרך להוריד תיקיה מ-Google Drive למחשב שלך? זה קל לביצוע וניתן לעשות זאת בכמה שלבים פשוטים. בין אם אתה מוריד תיקיה של תמונות, מסמכים או קבצים אחרים, מדריך זה יראה לך כיצד לבצע זאת במהירות ובקלות.

שלב 1: פתח את התיקיה

השלב הראשון הוא לפתוח את התיקיה שברצונך להוריד. כדי לעשות זאת, פתח את Google Drive בדפדפן האינטרנט שלך ונווט לתיקיה שברצונך להוריד. לאחר פתיחת התיקיה, תראה את כל הקבצים והתיקיות שבתוכה.

שלב 2: בחר את הקבצים או התיקיות שברצונך להוריד

לאחר מכן, בחר את הקבצים או התיקיות שברצונך להוריד. כדי לעשות זאת, לחץ על תיבת הסימון שליד כל קובץ או תיקיה שברצונך להוריד. אתה יכול גם לבחור מספר קבצים או תיקיות על ידי לחיצה על תיבת הסימון שליד התיקיה ולאחר מכן לחיצה על כפתור "בחר הכל".

שלב 3: הורד את התיקיה

לאחר שבחרת את הקבצים או התיקיות שברצונך להוריד, לחץ על כפתור "הורד" בחלק העליון של העמוד. פעולה זו תוריד את התיקיה כקובץ .zip למחשב שלך.

שלב 4: חלץ את הקבצים

השלב האחרון הוא לחלץ את הקבצים מקובץ ה-zip. כדי לעשות זאת, פתח את קובץ ה-zip ולאחר מכן גרור את הקבצים או התיקיות למיקום במחשב שלך שבו תרצה לאחסן אותם. וזהו! כעת הורדת בהצלחה תיקיה מ-Google Drive למחשב שלך. זהו תהליך פשוט שלוקח דקות ספורות בלבד וניתן לעשות זאת בכמה לחיצות. Google Drive היא דרך מצוינת לאחסן ולשתף קבצים באופן מקוון, אך לפעמים אתה צריך להוריד אותם למחשב שלך. בעזרת מדריך זה, תוכל להוריד תיקיה מ-Google Drive למחשב בקלות בכמה שלבים פשוטים. אז בפעם הבאה שתצטרכו להוריד תיקיה מ-Google Drive, תדעו בדיוק מה לעשות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן