דף הבית » איך להוריד למחשב » כיצד להוריד סרטי יוטיוב למחשב שלך

כיצד להוריד סרטי יוטיוב למחשב שלך

כיצד להוריד סרטי יוטיוב למחשב שלך

מבוא

יוטיוב הוא אחד משירותי הזרמת הווידאו הפופולריים בעולם. יש לו מיליוני סרטונים, מסרטוני מוזיקה ועד סרטונים חינוכיים ואפילו סרטים. אבל מה אם אתה רוצה לצפות בסרט ביוטיוב ללא חיבור לאינטרנט? אתה יכול לעשות זאת על ידי הורדת הסרט למחשב שלך. במאמר זה נראה לך כיצד להוריד סרטי YouTube למחשב שלך.

מה שאתה צריך לדעת לפני שאתה מוריד

לפני שתתחיל להוריד סרטי YouTube למחשב שלך, יש כמה דברים שאתה צריך לדעת. ראשית, עליך לוודא שהסרט שברצונך להוריד זמין להורדה. לא כל הסרטים ביוטיוב זמינים להורדה. אתה יכול לבדוק אם סרט זמין להורדה על ידי חיפוש כפתור "הורד" בדף הסרט. שנית, עליך לוודא שיש לך מספיק שטח אחסון במחשב שלך. סרטים יכולים לתפוס הרבה מקום, אז ודא שיש לך מספיק מקום לפני שתתחיל להוריד. לבסוף, עליך לוודא שיש לך את התוכנה הנכונה להורדת הסרט. רוב הסרטים ב-YouTube הם בפורמט MP4, כך שתזדקק לכלי הורדת וידאו שיכול להוריד קבצי MP4.

מדריך שלב אחר שלב להורדת סרטי YouTube למחשב שלך

עכשיו כשאתה יודע מה אתה צריך לדעת לפני שאתה מתחיל להוריד סרטי YouTube למחשב שלך, בואו נתחיל. להלן מדריך שלב אחר שלב להורדת סרטי יוטיוב למחשב.

שלב 1: מצא את הסרט שאתה רוצה להוריד

הצעד הראשון הוא למצוא את הסרט שברצונך להוריד. אתה יכול לעשות זאת על ידי חיפוש הסרט ביוטיוב או על ידי גלישה בקטע 'סרטים' של YouTube.

שלב 2: בדוק אם הסרט זמין להורדה

לאחר שמצאת את הסרט שברצונך להוריד, השלב הבא הוא לבדוק אם הסרט זמין להורדה. אתה יכול לעשות זאת על ידי חיפוש כפתור "הורד" בדף הסרט. אם הסרט זמין להורדה, כפתור "הורד" יהיה גלוי.

שלב 3: הורד את הסרט

לאחר שמצאת סרט שזמין להורדה, השלב הבא הוא הורדת הסרט. כדי לעשות זאת, תצטרך להשתמש בכלי הורדת וידאו. ישנם מורידי וידאו רבים זמינים, אך אנו ממליצים להשתמש ב-YTD Video Downloader. זה בחינם, קל לשימוש, והוא תומך בפורמט MP4.

שלב 4: המר את הסרט לפורמט אחר (אופציונלי)

לאחר שהורדת את הסרט, ייתכן שתרצה להמיר אותו לפורמט אחר. זה אופציונלי, אבל זה יכול להיות שימושי אם אתה רוצה לצפות בסרט במכשיר אחר. כדי לעשות זאת, תצטרך להשתמש בממיר וידאו. אנו ממליצים להשתמש בכל ממיר וידאו. זה בחינם, קל לשימוש והוא תומך במגוון רחב של פורמטים.

שלב 5: תהנה מהסרט!

לאחר שהורדתם והמרתם את הסרט, השלב האחרון הוא ליהנות מהסרט! אתה יכול לצפות בסרט במחשב שלך, או שאתה יכול להעביר אותו למכשיר אחר ולצפות בו שם.

סיכום

הורדת סרטי YouTube למחשב קלה. כל מה שאתה צריך זה את התוכנה הנכונה ומספיק שטח אחסון. לאחר שהורדת את הסרט, תוכל לצפות בו בכל זמן ובכל מקום. אז למה אתה מחכה? התחל להוריד סרטי YouTube למחשב שלך עוד היום! למידע נוסף, אתה יכול לבקר בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן