דף הבית » איך להוריד למחשב » כיצד להוריד סרטוני YouTube למחשב שלך

כיצד להוריד סרטוני YouTube למחשב שלך

כיצד להוריד סרטוני YouTube למחשב שלך

הורד סרטוני YouTube למחשב שלך

האם אתה רוצה להוריד סרטוני YouTube למחשב שלך? זה קל לביצוע וניתן לעשות זאת בכמה שלבים פשוטים. בין אם אתה מחפש לשמור סרטון מצחיק למועד מאוחר יותר או סתם רוצה לשמור עותק של סרטוני המוזיקה האהובים עליך, הורדת סרטוני YouTube למחשב שלך היא דרך מצוינת לעשות זאת. הנה איך.

שלב 1: מצא את הסרטון שברצונך להוריד

הצעד הראשון הוא למצוא את הסרטון שברצונך להוריד. אתה יכול לעשות זאת על ידי חיפוש ב-YouTube או על ידי שימוש באתר צד שלישי כגון KeepVid. לאחר שמצאת את הסרטון, העתק את כתובת האתר מסרגל הכתובות.

שלב 2: השתמש בכלי הורדה

השלב הבא הוא להשתמש במכשיר הורדה. ישנם מספר הורדות שונות זמינות, אך הפופולריים שבהם הם הורדת וידאו 4K ו-YTD Video Downloader. שתי התוכנות הללו הן חינמיות וקלות לשימוש.

שלב 3: הדבק את כתובת האתר

לאחר שהתקנת את תוכנת ההורדה, פתח אותו והדבק את כתובת ה-URL של הסרטון שברצונך להוריד. לאחר מכן יתחיל להוריד את הסרטון. בהתאם לגודל הסרטון, זה עשוי להימשך מספר דקות.

שלב 4: המר את הסרטון

לאחר סיום הורדת הסרטון, ייתכן שתרצה להמיר אותו לפורמט אחר. ניתן לעשות זאת באמצעות ממיר וידאו חינמי כגון Handbrake. פשוט פתח את הממיר, בחר את הסרטון שברצונך להמיר ובחר את הפורמט שאליו תרצה להמיר אותו.

שלב 5: תהנה מהסרטון שלך

לאחר שהסרטון הומר, אתה יכול ליהנות ממנו במחשב שלך. אתה יכול גם להעביר אותו לטלפון או לטאבלט ולצפות בו בדרכים. הורדת סרטוני YouTube למחשב שלך היא דרך מצוינת לשמור את הסרטונים המועדפים עליך למועד מאוחר יותר. עם כמה שלבים פשוטים, אתה יכול בקלות להוריד כל סרטון שתרצה וליהנות ממנו מתי שתרצה. למידע נוסף, עיין בוויקיפדיה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן