דף הבית » איך להוריד למחשב » כיצד להוריד סרטוני WhatsApp למחשב

כיצד להוריד סרטוני WhatsApp למחשב

כיצד להוריד סרטוני WhatsApp למחשב

כיצד להוריד סרטוני WhatsApp למחשב

שלב 1: פתח את הסרטון

הצעד הראשון להורדת סרטון ווטסאפ למחשב הוא פתיחת הסרטון באפליקציית WhatsApp. כדי לעשות זאת, פתח את הצ'אט המכיל את הסרטון ולאחר מכן הקש על הסרטון כדי לפתוח אותו. ברגע שהסרטון נפתח, אתה אמור לראות כמה אפשרויות בתחתית המסך.

שלב 2: שמור את הסרטון

השלב הבא הוא לשמור את הסרטון במכשיר שלך. כדי לעשות זאת, הקש על כפתור "שמור" בתחתית המסך. פעולה זו תשמור את הסרטון בגלגלת המצלמה של המכשיר שלך.

שלב 3: העבר את הסרטון

לאחר שמירת הסרטון במכשיר שלך, תוכל להעביר אותו למחשב שלך. לשם כך, תצטרך לחבר את המכשיר למחשב באמצעות כבל USB. לאחר שהמכשיר שלך מחובר, אתה יכול לפתוח את סייר הקבצים במחשב שלך ולאתר את הסרטון.

שלב 4: העתק את הסרטון

לאחר שאיתרת את הסרטון, תוכל להעתיק אותו למחשב שלך. כדי לעשות זאת, פשוט לחץ לחיצה ימנית על הסרטון ובחר "העתק". לאחר מכן תוכל להדביק את הסרטון בתיקייה במחשב שלך.

השוואה מהירה

שיטה זמן דרוש קלות שימוש
שמור במכשיר דקה 1 קַל
העבר למחשב 2 דקות קַל
העתק למחשב דקה 1 קַל

הורדת סרטוני ווטסאפ למחשב היא תהליך פשוט שלוקח מספר דקות בלבד. כל מה שאתה צריך לעשות הוא לפתוח את הסרטון, לשמור אותו במכשיר שלך, להעביר אותו למחשב שלך ואז להעתיק אותו למחשב שלך. עם השלבים האלה, אתה יכול בקלות להוריד סרטוני WhatsApp למחשב שלך.

שאלות ותשובות

ש: האם אני יכול להוריד סרטוני WhatsApp לטלפון שלי?

ת: כן, אתה יכול להוריד סרטוני WhatsApp לטלפון שלך. כדי לעשות זאת, פתח את הסרטון באפליקציית WhatsApp ולאחר מכן הקש על כפתור "שמור" בתחתית המסך. פעולה זו תשמור את הסרטון בגלגלת המצלמה של המכשיר שלך.

ש: האם אני יכול להוריד סרטוני WhatsApp למחשב שלי ללא כבל USB?

ת: כן, אתה יכול להוריד סרטוני WhatsApp למחשב שלך ללא כבל USB. לשם כך, אתה יכול להשתמש בשירות אחסון בענן כגון Google Drive או Dropbox. כל שעליך לעשות הוא להעלות את הסרטון לשירות האחסון בענן ולאחר מכן להוריד אותו למחשב שלך.

ש: האם אני יכול להוריד סרטוני WhatsApp לאייפד שלי?

ת: כן, אתה יכול להוריד סרטוני WhatsApp לאייפד שלך. כדי לעשות זאת, פתח את הסרטון באפליקציית WhatsApp ולאחר מכן הקש על כפתור "שמור" בתחתית המסך. פעולה זו תשמור את הסרטון בגלגלת המצלמה של המכשיר שלך. לאחר מכן תוכל להעביר את הסרטון לאייפד שלך באמצעות שירות אחסון בענן כגון Google Drive או Dropbox.

סיכום

הורדת סרטוני ווטסאפ למחשב היא תהליך פשוט שלוקח מספר דקות בלבד. כל מה שאתה צריך לעשות הוא לפתוח את הסרטון, לשמור אותו במכשיר שלך, להעביר אותו למחשב שלך ואז להעתיק אותו למחשב שלך. עם השלבים האלה, אתה יכול בקלות להוריד סרטוני WhatsApp למחשב שלך. אתה יכול גם להוריד סרטוני WhatsApp לטלפון, לאייפד או למכשיר אחר ללא כבל USB על ידי שימוש בשירות אחסון בענן כגון Google Drive או Dropbox.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן