דף הבית » איך להוריד למחשב » כיצד להוריד סרטון מיוטיוב למחשב ללא תוכנה

כיצד להוריד סרטון מיוטיוב למחשב ללא תוכנה

כיצד להוריד סרטון מיוטיוב למחשב ללא תוכנה

כיצד להוריד סרטון מיוטיוב למחשב ללא תוכנה

הורדת סרטונים מיוטיוב למחשב שלך יכולה להיות דרך מצוינת לשמור את הסרטונים המועדפים עליך לצפייה במצב לא מקוון. אבל, אם אין לך את התוכנה הנכונה, זה יכול להיות קצת אתגר. למרבה המזל, ישנן מספר דרכים להוריד סרטונים מיוטיוב ללא צורך בתוכנה כלשהי. במאמר זה, נספק הוראות שלב אחר שלב כיצד לעשות זאת במהירות ובקלות.

שימוש באתר אינטרנט של צד שלישי

הדרך הקלה ביותר להוריד סרטון מ-YouTube למחשב שלך היא להשתמש באתר של צד שלישי. ישנם מספר אתרים המאפשרים לך לעשות זאת, כגון Y2Mate, SaveFrom ו-KeepVid. כל שעליך לעשות הוא להעתיק את כתובת האתר של הסרטון שברצונך להוריד, להדביק אותו באתר ולאחר מכן ללחוץ על כפתור "הורד". לאחר מכן האתר יפיק עבורך קישור להורדת הסרטון.

שימוש בתוסף דפדפן

דרך נוספת להוריד סרטון מיוטיוב למחשב היא להשתמש בתוסף דפדפן. קיימות מספר הרחבות זמינות עבור דפדפנים פופולריים כגון Chrome, Firefox ו-Safari. כל שעליכם לעשות הוא להתקין את התוסף, לעבור לסרטון YouTube שברצונכם להוריד, וללחוץ על סמל התוסף. לאחר מכן, התוסף יפיק עבורך קישור להורדת הסרטון.

שימוש ביישום שולחן עבודה

אם אינך רוצה להשתמש באתר אינטרנט של צד שלישי או בתוסף דפדפן, אתה יכול גם להשתמש ביישום שולחן העבודה כדי להוריד סרטונים מיוטיוב. ישנם מספר יישומים זמינים, כגון הורדת וידאו 4K ו-YouTube Downloader בחינם. כל שעליכם לעשות הוא להתקין את האפליקציה, להעתיק את כתובת ה-URL של הסרטון שברצונכם להוריד, להדביק אותו באפליקציה, ולאחר מכן ללחוץ על כפתור "הורד". לאחר מכן, האפליקציה תיצור עבורך קישור להורדת הסרטון.

שימוש בתכונת ההורדה של YouTube

לבסוף, אם אינך רוצה להשתמש באתר אינטרנט של צד שלישי, סיומת דפדפן או יישום שולחן עבודה, אתה יכול גם להשתמש בתכונת ההורדה המובנית של YouTube. תכונה זו זמינה באתר YouTube ובאפליקציה לנייד של YouTube. כל מה שאתה צריך לעשות הוא ללכת לסרטון שאתה רוצה להוריד, ללחוץ על כפתור "הורד", ולאחר מכן לבחור את הפורמט והאיכות שברצונך להוריד. לאחר מכן, הסרטון יוריד למכשיר שלך. לסיכום, הורדת סרטונים מיוטיוב למחשב שלך יכולה להיות דרך מצוינת לשמור את הסרטונים המועדפים עליך לצפייה במצב לא מקוון. ישנן מספר דרכים לעשות זאת ללא צורך בתוכנה כלשהי, כגון שימוש באתר אינטרנט של צד שלישי, סיומת דפדפן, יישום שולחן העבודה או תכונת ההורדה המובנית של YouTube. אנו מקווים שמאמר זה סיפק לך את המידע שאתה צריך כדי להוריד סרטונים מיוטיוב למחשב שלך במהירות ובקלות. למידע נוסף, בקר ב-YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן